呢部1:16日本97坦克都係印出來的,FDM可否有這樣質素
dickdick 發表於 2016-4-21 08:42



FDM您需要大量打磨先可以做到隨手摸起來好smooth
精準度高都可以稍爲接近smooth的感覺,但FDM好難做到感覺好smooth,
市面上做到0.01mm/layer嘅級數算係超勁,但即使有層次感,但依然可以印到啱尺寸嘅模型(要靚就要一定打磨拋光)
DLP/SLA個種用光敏樹脂堆疊而成就可以一口氣做到納米(唔係微米)嘅級數,但目前技術水平來講其實好貴,唔係就好細

TOP

标题

少有既CoreXY套件
bunbunlui 發表於 2016-4-20 21:37

唔该,想問多句,要双頭好還是只要單頭

TOP

新手建議玩單頭先,單頭已經夠玩好多野,單頭對新手都已經好多野要慢慢摸,到玩熟單頭,了解部機既運作同奇難雜症後,先考慮轉唔轉雙頭,又或者到時自己改機或者砌過部都得

TOP

本帖最後由 dickdick 於 2016-4-22 08:24 編輯

CoreXY套件460x460x510太大部,比家人炸型
請問呢部三角洲好不好,還有arduino-1.0.5-windows係windows10試過安裝不到,是否要windows8或以下版本

TOP

CoreXY套件460x460x510太大部,比家人炸型
請問呢部三角洲好不好,還有arduino-1.0.5-windows係windows10試 ...
dickdick 發表於 2016-4-22 08:17



use VM to emulate windows XP/linux
arduino唔食ram,可以安心開
仲有呢種delta算係舊時代設計,現階段唔建議考慮,除非有特別用途(例如買來魔改)
你要開心印最好都係XYZ型,delta係開心玩機而唔係開心印野

TOP

本帖最後由 ustkl 於 2016-4-22 10:01 編輯

回覆 24# dickdick

部野睇落最多印200mm直徑圓形。印倒200 方形的(300mm直徑) 佔地和coreXY差不多。

最新版 arduino Win10 ok.  正使用中
https://www.arduino.cc/en/Main/Software

TOP

你要開心印最好都係XYZ型,delta係開心玩機而唔係開心印野
bam1a 發表於 2016-4-22 08:35


只要唔俾部機玩就可以開心印野。Delta tune 好印野仲開心。

TOP

回覆  dickdick

部野睇落最多印200mm直徑圓形。印倒200 方形的(300mm直徑) 佔地和coreXY差不多。

最新版 ...
ustkl 發表於 2016-4-22 09:50

thanks,
部野打印尺寸:实际可打印直径210mm  ,高度280mm
机器尺寸:宽度310mm  高度 600mm
現在還心大心細

TOP

用 1.6.5r5. okay. 用1.05 一樣,而且可以 compile 到 Marlin RCfix 最新

千其唔好用1.6.8. hold 住 serial port.

TOP

我都覺得Delta 機比較好,可能我第一部3D 機都係Delta, 有auto bed leveling 會更好! 印出黎表面會順滑過其他機。

請問各師兄XYZ 有無auto bed leveling?
總係覺得平台好難校到水平。

TOP