bam1a 當前離線
進階會員
呢部1:16日本97坦克都係印出來的,FDM可否有這樣質素 dickdick 發表於 2016-4-21 08:42
TOP
dickdick 當前離線
中級會員
少有既CoreXY套件 bunbunlui 發表於 2016-4-20 21:37
bunbunlui 當前離線
CoreXY套件460x460x510太大部,比家人炸型 請問呢部三角洲好不好,還有arduino-1.0.5-windows係windows10試 ... dickdick 發表於 2016-4-22 08:17
ustkl 當前離線
你要開心印最好都係XYZ型,delta係開心玩機而唔係開心印野 bam1a 發表於 2016-4-22 08:35
回覆 dickdick 部野睇落最多印200mm直徑圓形。印倒200 方形的(300mm直徑) 佔地和coreXY差不多。 最新版 ... ustkl 發表於 2016-4-22 09:50
g2david 當前離線
g2david
palpatrick 當前離線
戰鬥腕