我識畵,係去到 gen tool path 嗰度唔知用咩好。我見啲 s/w 都要喺佢裏面畵好然後 gen tool path,咁咪又要 ...
gorto 發表於 2013-11-29 18:56



用 replicatorG 將 stl 轉 gcode 唔好嗎?

TOP

本帖最後由 dtom 於 2013-11-29 21:07 編輯

replicatorG  係 front end 既 software (仲有 Repetier-Host)
真正將 stl 轉 gcode 係 back end 既 Slic3r , Skeinforge, KisSlicer

仲有其他 back end 既可以睇下呢度
http://reprap.org/wiki/Useful_So ... code_to_the_printer

TOP

用 replicatorG 將 stl 轉 gcode 唔好嗎?
Super169 發表於 2013-11-29 19:05



replicatorG 嗰啲係印膠,我問嗰啲係 cnc 鑼金屬。一樣係由零砌件嘢,另一樣係原本一大舊切到得返想要嘅形狀,唔同咖!

TOP

本帖最後由 mming1106 於 2013-11-29 22:53 編輯

哦,我以前見d編程員好似係用Mastercam的,可以模擬刀路
不過不在我工種範疇內所以具體點用答不到你了

TOP

replicatorG 嗰啲係印膠,我問嗰啲係 cnc 鑼金屬。一樣係由零砌件嘢,另一樣係原本一大舊切到得返想要嘅 ...
gorto 發表於 2013-11-29 22:23



oic.... 會唔會都有類似既軟件比 CNC?

TOP

可能要學埋 Mastercam, VisualMill 之類至得,如果可以用 solidworks 畵完就出刀路就易好多。

TOP

本帖最後由 mming1106 於 2013-11-29 23:17 編輯

應該好難,因為要睇番係用幾多軸加工中心有唔同編程
唔係專門做編程應該都難學會,編程失誤撞刀就大GG

TOP

一波未停一波又起,當証實部kossel係熱敏電阻雞左....cnc朋友又打來話可以起貨.....
20131209_225519_調整大小.jpg
20131209_225650_調整大小.jpg
20131209_231340_調整大小.jpg
20131209_231439_調整大小.jpg

TOP

嘩! 好正 香港做呢套野一定價值不非

TOP

本帖最後由 julyxiv 於 2013-12-10 09:42 編輯


金屬就是金屬, 毒性高十九幾倍

咁係咪應該DIY部CNC先? 再DIY部3D Printer??

(發白日夢中)

剛睇多次D件, mming兄個friend唔止有CNC喎, 一D鑼紋都冇?! 請問仲做了什麼後期製作?
呢D件唔好post咁多(講笑 ), 得過睇字, 無得解毒好慘咖

TOP