回覆  benng1hk


....? 講緊咩..........................
我係佢軟件介面入面見到個畫面 唔等於SOFTWARE ...
Sinair 發表於 2014-6-29 16:09


我只係出個 post 咁問人, 我自己無玩過既.  我比較想等 Kinect v2.

唔知 ching 係咪買左 Sense, 之前都有 ching post 過出黎, 唔知你同佢既效果係咪差好遠.

因為我見呢條片 ( https://www.youtube.com/watch?v=Ot7lQ2GplaI ) 介紹既時候, scan 緊既 preview 係彩色既, 想問清楚的.
20140629-001.jpg

之前玩 3D modeling, 貼左圖既效果會差好遠, 所以才想問清楚一下.

或者 ching 可以 post D 相出黎, 大家一齊研究下.

TOP

回覆 30# benng1hk

你咁講即係唔同COLOR 件野SCAN出黎會唔同SIZE

但3d scan 係會360咁影 色差有關係??

但最少我覺得我個問題係完全唔關事

同埋.......用過新依批3d scan應該會明我講咩 亦都唔會問我咁既問題...

TOP

回覆  benng1hk

你咁講即係唔同COLOR 件野SCAN出黎會唔同SIZE

但3d scan 係會360咁影 色差有關 ...
Sinair 發表於 2014-6-29 20:55



    咁師兄..
佢軟件有冇得SET手動微調?

TOP

3D System :)
我同佢地代理幾熟下, 囉部機玩下先, 睇下有無用.

TOP

回覆 20# benng1hk

all installed!  Skanect also working well with kinect.

TOP

回覆  benng1hk

all installed!  Skanect also working well with kinect.
praxis 發表於 2014-6-29 23:24



    我係生花友..
未諗到有咩用係我屋企到

TOP

本帖最後由 wan40657819 於 2014-7-1 00:12 編輯

kinect for window v2好似唔錯 有得訂$15XXHKD 7月出貨
https://www.youtube.com/watch?v=YbHNW2Elgp0
btw 用過primesense1.09同kinect primesense好少少(真係少少)

TOP

kinect for window v2好似唔錯 有得訂$15XXHKD 7月出貨

btw 用過primesense1.09同kinect primesense好少少 ...
wan40657819 發表於 2014-7-1 00:11



    好似...好多毛...

TOP