回覆 benng1hk
....? 講緊咩..........................
我係佢軟件介面入面見到個畫面 唔等於SOFTWARE ...
Sinair 發表於 2014-6-29 16:09 
我只係出個 post 咁問人, 我自己無玩過既. 我比較想等 Kinect v2.
唔知 ching 係咪買左 Sense, 之前都有 ching post 過出黎, 唔知你同佢既效果係咪差好遠.
因為我見呢條片 ( https://www.youtube.com/watch?v=Ot7lQ2GplaI ) 介紹既時候, scan 緊既 preview 係彩色既, 想問清楚的.
之前玩 3D modeling, 貼左圖既效果會差好遠, 所以才想問清楚一下.
或者 ching 可以 post D 相出黎, 大家一齊研究下. |