回覆 33# jackieleehome
回覆 31# jackieleehome
打印咁大面積的確係一種挑戰,不過擔心都無用,
如果係我嘅話,我會係決定改唔改之前,用speed 80或100,
打印一塊5mm厚用盡打印面積嘅實心膠板,睇下部機係高速打印時有無搖,
塊膠扳有無趬邊甩底,以証實噴嘴同heatbed是否水平,螺杆是否同步,
而且打印咁大面積時,無論打印ABS或PLA,我都一定會加heatbed,
另外機身要加罩同可調速抽氣風扇,以保持機箱、噴頭、heatbed桓溫。
至於用鋁板定銅板呢個問題,為保持整塊heatbed溫度平均及穩定,不受冷縮熱脹影響,
我覺得大面積應該用銅板比較好,而且係打印完成後,建議將塊玻璃,
放係notebook散熱風扇上面,加速散熱,等件模型自然甩底以免起底時受損!
以上乃小弟愚見,唔知師兄意見如何,歡迎各抒己見,互相交流一下! |