老實講,有需要同屎忽痕係兩回事,重要睇你公司業務性質,我自己都係玩三角機先,但如其他師兄講唔好彩tune到你死,見客真係唔好諗,生意無硬
私人用我自己現在係屋企用緊most fun sail ,係Kickstarter 機,Taobao現在都有特價,有另一部most fun pro 用Intel Edison chip ,打印質素我個人對比公司部Z18有89成!

TOP

其實各位師兄可以分享下打印質素高、即好貴的機,其實細緻到有幾高?
我真係...無見過貴機,買來買去都係平野
我出去高登睇,無一件似樣,好似唔想賣機咁....當時想買機後比較下..或者直頭買廠機免煩

有無相睇?有無圖?等我自已打出來,睇到同貴機差幾遠都好..

TOP

其實各位師兄可以分享下打印質素高、即好貴的機,其實細緻到有幾高?
我真係...無見過貴機,買來買去都係平 ...
alexhon 發表於 2016-1-28 17:55



    最簡單就去各大型展覽會有齊各品牌機的打印品展示,不過吾知係佢未tune好定話其他原因,有部份打印件的質量不是太好

TOP

回覆 33# Offer

謝!

我上次去過展覽睇過,有些真係好正,.
其中,有外形跟z18設計差不多,全金屬,話香港.?大陸牌?總之賣美國的。
不過,佢地試印時,速度慢到我...30mn/s都比多,但真係好穩,好定。
我多口問大陸好友廠,佢話..六千多做到,我最後無買

TOP

其實除非好CHEAP, 否則咩機印30mm/s出尼效果都唔會差
差不多的firmware, 差不多的slicer, 技術上又一樣,
淨低既就係個機械架構, 呢個係同錢成正比,
而部機震得勁唔勁,要去到高速先見真章,
去到展覽, 部部都有咁慢印咁慢, 廢事比人睇到打印失敗.
間間淘寶店都吹到曉飛, 用戶評價又係比錢刷, 一開始已經想享受個過程, 梗係買一D有一定信譽既機

TOP

其實老細比錢,買廠機啦,diy 搞吾好比老闆丙,搞得好吾會多謝你,大牌子有問題都可以推莊,自己想玩又有時間先diy啦。

TOP

多謝晒大家的意見.
我都係搵料啫, 最後都係比錢果個決定.
總之比幾個選擇佢,講定平野自然瀨野機會高.
我而家睇定點畫 3D 圖先.

TOP

對對!
學野就更係DIY,做野就免煩買裝機

TOP

公司用廠機無誤

TOP

我見有 d 機可以 print 木o既? 木都 print 得??

TOP