标题

我都覺得Delta 機比較好,可能我第一部3D 機都係Delta, 有auto bed leveling 會更好! 印出黎表面會順滑過其 ...
palpatrick 發表於 2016-4-24 16:02 [url=http://www.hkepc.com/
forum/redirect.php?goto=findpost&
pid=34774352&ptid=2283336][/url]

请問Delta有自動調平,是否可不用 tune

TOP

回覆 31# dickdick
自動調平唔係萬能
你要大致上tune好再用佢幫你 fine tune
如果部機本身砌得太唔齊,自動調平就未必幫到你

TOP

回覆 32# SleepyPrince


    師兄所言什是!
自動調平並不是萬能,如果遇上凹凸面會比較簡單處理。
始終都係要安裝緊合準確才可以達標易tune!

TOP