wongspace 當前離線
進階會員
alextamly 當前離線
TOP
tunster 當前離線
原帖由 alextamly 於 2009-2-19 15:12 發表 UMM....請問你玩過asp.net未??佢係codebehind...除非secrity問題..否則正常途徑係冇可能攞到你d dll同web.config file...
原帖由 wongspace 於 2009-2-19 15:25 發表 我真係未玩過ASP.NET....而家先去學... .dll 同web.config 要指野,把連接sql server 的code 放入去?? 定係我開一個.vb 的FILE ,把所有連接SQL SERVER的野放入去, 每一次CALL DB時 ...
AlexAu 當前離線
囧
中級會員
little_keung 當前離線
原帖由 wongspace 於 2009-2-19 14:57 發表 我用ASP.NET整個網頁,咁有一個LOGIN PAGE 啦,咁係LOGIN 的時候,佢首先要連個SQL SERVER 啦, 但把連server 的user name 都放入個PROGRAM到,咪好唔安全囉,有咩方法係比較安全的連接SQL SERVER 方法??
十三 當前離線
iSense.hk
Banned
alphaau 當前離線