冇save code就hang左機...

有時打左一大段sql 或者code 做做下忽然跳電/hang 機
唔見曬d code
大家有冇咁既經歷呢
除左養成狂按save既習慣 有咩tools幫手??

咩都講下 例如 mysql, M$ SQL Mgt Studio, 其他IDE...

VS 有臨時save可復原

TOP

斷電就真係無咩經歷過, 都算好彩

一係用d有 auto save/history 功能既 IDE

如果部機真係咁 mission critical, 加 ups 都唔係太過份

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

仲有 Web storm 都好安全

TOP

我通常都係每改一part就按Ctrl + S

TOP

我通常都係每改一part就按Ctrl + S
hongkong_netcop 發表於 2013-7-29 15:26



一樣
會做埋version control, 有大錯就roll back

TOP

我通常都係每改一part就按Ctrl + S
hongkong_netcop 發表於 2013-7-29 15:26


唔係咁計, 而家當你每次個腦或隻手停頓左, 未唸到要打D乜時, 就會條件反射 ctrl S 一下

TOP

一樣
會做埋version control, 有大錯就roll back
silvester 發表於 2013-7-29 15:41


請問點可以做埋 version control?

TOP

回復 9# it_jobs


git or subversion,
各大IDE都有plugin

TOP