原帖由 patrickit 於 2009-1-29 11:17 發表


一開始就用 vs 只會做成依賴, 事實上我見到好多asp人,已經唔願意去自己寫module,樣樣都係3rd party.


有d module 點都要自己寫...慳唔到

反而出面有d 寫好既module 一買返黎就用得點解唔用? 你叫我自己寫用多十倍cost 都寫唔到出黎

TOP

回覆 11# 的帖子

好贊成~
人地寫好左的module 方便又好用~
不過公司唔俾錢買~
唯有自己寫~
不過無人地寫得咁好

TOP

原帖由 阿寶尼爾 於 2009-1-30 10:34 發表
好贊成~
人地寫好左的module 方便又好用~
不過公司唔俾錢買~
唯有自己寫~
不過無人地寫得咁好


人地成間野就係轉寫module 出黎賣錢, 自己寫梗係唔夠佢黎. 呢d 錢真係唔慳得

TOP

回覆 13# 的帖子

公司唔俾都無計

TOP

想當日我個final year project選左用php,係因為睇住高登用asp行得好慢 ,結果砌code砌到d同學死左

TOP