wilsont 當前離線
中級會員
原帖由 patrickit 於 2009-1-29 11:17 發表 一開始就用 vs 只會做成依賴, 事實上我見到好多asp人,已經唔願意去自己寫module,樣樣都係3rd party.
TOP
阿寶尼爾 當前離線
進階會員
原帖由 阿寶尼爾 於 2009-1-30 10:34 發表 好贊成~ 人地寫好左的module 方便又好用~ 不過公司唔俾錢買~ 唯有自己寫~ 不過無人地寫得咁好
sillycheng 當前離線