wongspace 當前離線
進階會員
原帖由 十三 於 2009-2-20 10:21 發表 其實SQL Server本身就應該限制localhost或intranet接入... 諗唔到咩理由要放個SQL出街比人玩... :)
TOP
十三 當前離線
iSense.hk
Banned