原帖由 十三 於 2009-2-20 10:21 發表

其實SQL Server本身就應該限制localhost或intranet接入... 諗唔到咩理由要放個SQL出街比人玩... :)


你咁講,我諗到一樣野...
以同一個WINDOWS 計,我開SQL SERVER, 又開IIS 咁個網連佢係以localhost定internet??
如果係localhost, 咁解決到問題啦....

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP