hihihi123hk 當前離線
進階會員
千萬不要用Ximbo, 很多朋友都投訴服務有問題 我最近有個朋友, 突然被cut服務, 佢話會退錢, 點知多多障礙, ... polyfung 發表於 2015-9-30 16:26
TOP
chi251155 當前離線
中級會員
hongkong_netcop 當前離線
aws ec2啦,咩年代仲用local?放新加坡多十幾ms latency比起page load算唔上乜野。有static ip domain任map ... chi251155 發表於 2015-9-30 18:14
yuenkokeith 當前離線
初級會員
KinChungE 當前離線
長老會員
回覆 chi251155 AWS ON-Demand 價真係誇張的貴... 如果只係純粹開 EC2 黎做 VPS 真係太貴喇 AWS ... hihihi123hk 發表於 2015-10-3 20:30
7h1r733n 當前離線