提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

入面OFFICE 好多得一兩個人, 或者係空, 有心搞"創業" 根本唔會考慮...
Databases 發表於 2016-6-3 11:49



    似遊樂場, 大學Common room 居多.  果度要黎搭個棚je.

TOP

回覆 12# 556556bt

畢竟目前市值最大既公司, 個樣就係遊樂場. 第二大係大溫室. 據部份受訪者講, 遊樂場? 我冇入錯地方?

另一面, 斷捨離. 只畀人見到重點, 因為好多野可能只有不超過拾秒決定加入與否.

TOP

回覆  556556bt

畢竟目前市值最大既公司, 個樣就係遊樂場. 第二大係大溫室. 據部份受訪者講, 遊樂場? 我 ...
polarhei 發表於 2016-6-3 17:15



    有人話香港式創籌= ??

TOP

回覆 14# 556556bt

科技創新局自然科技公司或生物公司行先.

我知道有人模仿美國兩大公司實作, 但太天真. 因為選擇多同樣係問題, 選擇少都唔得.

TOP

回覆  556556bt

科技創新局自然科技公司或生物公司行先.

我知道有人模仿美國兩大公司實作, 但太天真. 因 ...
polarhei 發表於 2016-6-3 17:27



    其實呢兩個domain 唔係都一早已經俾新加波做左? 人地早成十幾年前start. 現在已經係成熟收割期了.
人地收割你才做...... ~~

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

唔怪得我地呢一代對HK : 創新科冇信心. 人家而己賺到大錢, 技術成熟...正常找合作機會, 為何找老手 ...
Databases 發表於 2016-6-3 17:56



    我諗外國一聽到香港式創投都

TOP

成日大獎都係抄襲家,你看站係台個堆一係老野,一係就木獨佬

TOP