garrodran99 當前離線
中級會員
TOP
snoopy11hk 當前離線
進階會員
google 一下都有: 不過以前我試過係 windows 度搞覺得好煩,最後放棄,裝左 ubuntu 。 ... goofyz 發表於 2013-7-30 12:04
goofyz 當前離線
即係自己用隻咩 arm ubuntu set 隻 server 好過? snoopy11hk 發表於 2013-7-30 14:29
sansan618 當前離線
Energy0124 當前離線
初級會員
gh0st 當前離線