本帖最後由 hihihi123hk 於 2017-2-15 01:42 編輯
其實我一直強調係 2015/2016年 Xcode 絕對唔係一個「寫得好」嘅 IDE (for Swift) , 無 Refactor 無 find Usage, 無 Auto generate implementation, Error message 亂咁黎, 加咗新 Function 啲 Indexing 又唔識自動 Trigger, 不同 Syntax 嘅顏色又少選擇, 又無得調整 Line Height。
自從加料事件之後, Xcode 8 仲要封哂所有 Plugin,以前有得加啲 Plugin 可以做到行數隔離有 git diff 睇得番呢個 commit 嘅改動,咁基本嘅野,Atom Intellij 基本上已經 Default 有,但係 Xcode 8 就依然
Xcode (for Obj-c) 就未用過,不過有咁多年歷史,正路應該穩定好多!
最感慨係 Swift 本身係一隻唔錯嘅 Language,但係未有一隻好嘅 IDE 將佢個光環加強。 期望 AppCode 2017 係 parse Syntax 方面可以完全取代 Xcode, 有啲 Syntax 太複雜暫時都係得 Xcode 做到 Auto-complete ( 未炒之前) |