pre-load captcha 其實好易

TOP

而家個個bot都孌返preload  captcha同ocr sms
睇吓Apple幾時又忍唔住改野。

TOP

而家個個bot都孌返preload  captcha同ocr sms
睇吓Apple幾時又忍唔住改野。
cosco252 發表於 2014-10-18 13:25



道高一尺
呢度都唔少師兄/師姊秒殺Apple新招,我都係跟大家學嘢㗎咋。

TOP

pre-load captcha 其實好易
mp5lam 發表於 2014-10-18 13:19



   


OCR 都好易,下次Apple 會將它變Captchar

TOP

OCR 都好易,下次Apple 會將它變Captchar
stlive 發表於 2014-10-18 13:43



    即係不斷响訂機頁門口加captcha, 再加captcha, 再加captcha, 直到永遠

TOP

DeathByCaptcha

TOP

DeathByCaptcha
emiltynhgh 發表於 2014-10-18 13:49



    太慢. 仲慢過自已入~

TOP

Apple期實對bot非常之好,
如果唔係個大陸傻仔寫個client side bot,
比人爆咗派街坊,
9成唔識寫又唔比錢嘅人重係混緊吉!

TOP

Apple期實對bot非常之好,
如果唔係個大陸傻仔寫個client side bot,
比人爆咗派街坊,
9成唔識寫又唔比錢 ...
cosco252 發表於 2014-10-18 13:57


條友笨實在用C#寫, 一比人decompile左就攬炒

TOP

本帖最後由 cosco252 於 2014-10-18 14:06 編輯

個傻仔真係累死人

原本有啲人都睇唔明IR個cookies chained flow!
寫唔出自己嘅bot。
而家改吓野就攪掂。
唉!

TOP