mp5lam 當前離線
初級會員
TOP
cosco252 當前離線
ntony 當前離線
進階會員
而家個個bot都孌返preload captcha同ocr sms 睇吓Apple幾時又忍唔住改野。 cosco252 發表於 2014-10-18 13:25
stlive 當前離線
pre-load captcha 其實好易 mp5lam 發表於 2014-10-18 13:19
Acro 當前離線
OCR 都好易,下次Apple 會將它變Captchar stlive 發表於 2014-10-18 13:43
emiltynhgh 當前離線
DeathByCaptcha emiltynhgh 發表於 2014-10-18 13:49
Apple期實對bot非常之好, 如果唔係個大陸傻仔寫個client side bot, 比人爆咗派街坊, 9成唔識寫又唔比錢 ... cosco252 發表於 2014-10-18 13:57