本帖最後由 tomleehk 於 2013-8-23 23:21 編輯
我都買咗個 notebook cooler pad, $5.
sammie 發表於 2013-8-23 22:58


恭喜!恭喜!

TOP

回復 1# tomleehk


    跳樓貨能否用$50 coupon先?

TOP

本帖最後由 tomleehk 於 2013-8-24 09:13 編輯
回復  tomleehk


    跳樓貨能否用$50 coupon先?
cdromguy 發表於 2013-8-23 23:27


不能..

會場任用 ? <=== 小心, 好多人中招!

應該先用免費飛入場睇睇有咩D$50 coupon可以買先比$買卷..
http://www.hkepc.com/forum/viewt ... &extra=page%3D1
http://www.hkepc.com/forum/viewt ... p;extra=&page=1

實際上, 是每個booth保留最終決定權..因此有可能消費劵你是用不到..

我早估到 D $50 coupon搵笨,我一早用免費飛快快直接入場算數..

我從來唔會比$入去 ...

今日好多好多人queue up 比$買飛, 隨時要等上半粒鐘以上...

TOP

回復 13# tomleehk


    張coupon唔係寫到係會場任用咩!? 玩誤導, 拉得.

TOP

本帖最後由 tomleehk 於 2013-8-24 10:54 編輯
回復  tomleehk


    張coupon唔係寫到係會場任用咩!? 玩誤導, 拉得.
cdromguy 發表於 2013-8-23 23:34


實際上, 是每個booth保留最終決定權..因此有可能消費劵你是用不到..

我早估到 D  $50 coupon搵笨,我一早用免費飛快快直接入場算數..

我從來唔會比$入去 ...

今日好多好多人queue up 比$買飛, 隨時要等上半粒鐘以上...

TOP

回復 4# tomleehk


條USB LAN係USB1.1, $78買左就水魚了

TOP

USB Ethernet Adapter (HKD  10)後來都改賣HKD78
tomleehk 發表於 2013-8-23 22:33


痴線 , 多過廿皮都要諗諗

TOP

本帖最後由 tomleehk 於 2013-8-24 08:55 編輯
條USB LAN係USB1.1, $78買左就水魚了
Mtube 發表於 2013-8-24 01:19

痴線 , 多過廿皮都要諗諗
見習波浪魔術師 發表於 2013-8-24 02:55


機身有sticker寫usb2.0 to fast ethernet adapter, 但HKD78周圍都買到,Yahxx都只需40-50,駛鬼灣仔電腦散貨節買

TOP

舊年 $20 Netbook電池 ? AOA 110 ?
my 舊年 post :

Ha ha !!  兩個AOA 110 6 cells 電池仍然工作正常.. ...
tomleehk 發表於 2013-8-23 22:52


有無 Ching 可以留意下有無 eeepc 平電池賣?
上年見樓主有 post 今年有的話先入場.

BTW, 係唔係免費隊會快過比錢?

TOP

本帖最後由 tomleehk 於 2013-8-24 11:40 編輯
有無 Ching 可以留意下有無 eeepc 平電池賣?
上年見樓主有 post 今年有的話先入場.

BTW, 係唔係免費隊 ...
martinnitram 發表於 2013-8-24 10:08


我都打算想再買notebook/netbook平電池,但昨日行了很長時間我都見不到有booth散notebook/netbook電池..

昨日早上已經見好多好多人queue up 比$買飛,條隊由下層排到上層,隨時要等半粒鐘以上,
相信好多好多人想要 D 搵笨現金券/消費劵..

業界免費入場隊,換飛隊,免費飛隊etc..反而因此比較快得多..我早上到達入場, D 免費隊估計 5分鐘到一般OK..

TOP