原帖由 大檸樂 於 2008-12-9 02:20 發表 
試左ben_998兄提供既方法
裝左IICoreIM 之後輸入法到會多左個選擇
係IICoreIM 到可以用倉頡+速成+英文
但之後再裝SPB Keyboard後IICoreIM 個輸入法會唔見左 
睇返"移除程式"個到 ...
如果你真係想用速成,我建議用 touchpal 3.5,你係 discuss.com.hk 會搵到,有網友整左個速成 file.
至於 spb kb 有二個問題,1 中文機打英文時一樣冇左 suggest word, 2, 打中文冇左聯想字.
以上二樣,用 touchpal 都有.
用 touchpal 原本會冇倉頡碼係個 kb 度,不過可以自己用 photoshop 呢d sw 整到,或者你搵搵,有人整左 qvga 及 vga 版.
我個人來講,我用緊梅花6.0,超好用,又可以自己做 skin,一個 key 拉上下左右都可以出唔同字,而且仲可以自己定義.
ps,我只會用速成,懶得學倉頡.  |