原帖由 kyle1358 於 2009-4-20 20:54 發表
wi-fi e家黎講唔算好...
因為要由破解解開....
假如由官方開放我相信速度會提升!!!

我覺得同官方開放冇分別..因為個破解係官方出既..

TOP

原帖由 賢~ 於 2009-4-20 21:04 發表

我覺得同官方開放冇分別..因為個破解係官方出既..

應該係opera方面既問題~因為上網要下載全部數據~

TOP

試左 ,  好易用, 開WIFI 後選好熱點之後登入 , 跟住點 Internet 就可以 ^^
先來張我幾鐘的火影主題



當然係試EPC先 , 內置瀏覽器果個首頁就係官方網, 而且唔知點直接轉第二個,
想轉網頁就要再開一頁新( 新的可以取消,但係首頁取消就係離開 )
輸入位置本身以經有之前的網址, 我唔係好明點解唔留空, 因為係冇得雙CLICK全選的,
要不停按BLACK洗完再入 , 次次開新頁都係咁, 唔知係咪我唔識用啦, 但係勁白痴囉,
入好之後出網頁, 出頁快過WM機, 但係都係不及IP( 未知是否網頁時段問題 )
我當然唔會SHOW 拒個官網啦, 費事幫人賣賡告,係都貼EPC先
用兩隻手指就可以自由放大 , 如果未玩過IP 都幾新鮮



進入討論區 , 由於字太小, 要放大才可以用到手指點入去











都係打橫的, 來張打直的吧 , 字還真是小啊



好, 玩完 , 都係果個句 , M8 硬件OK絶對強 , 但係D軟件真係要時間去加強下 ,
依家比到我的感覺係, 就好似有架F1落場,
但係個駕駛者只係個貨車佬  如果有人寫到一個不錯的瀏覽器的話 , 感覺會用得很好

TOP

good review

TOP

原帖由 netmen 於 2009-4-20 21:23 發表
內置瀏覽器果個首頁就係官方網, 而且唔知點直接轉第二個,
想轉網頁就要再開一頁新

依度set~
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

丫~~係...我自己有樣野攪唔掂~
師兄可以試試~我唔識send mms
我set好晒個台d野都唔得...之前問過冇人理

TOP

原帖由 賢~ 於 2009-4-20 21:31 發表

依度set~


多謝你的指點, 但係點樣可以我睇緊呢個網 , 直接在同一頁再入其它網址呢 ?

TOP

delete

[ 本帖最後由 tonycws 於 2009-4-20 22:12 編輯 ]

TOP

cap d圖好清楚
多謝樓主分享
真係好想買部m8黎玩

TOP

原帖由 netmen 於 2009-4-20 21:35 發表


多謝你的指點, 但係點樣可以我睇緊呢個網 , 直接在同一頁再入其它網址呢 ?

借你張圖一用~~
用手指禁一禁依個位~
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP