原帖由 mike111 於 2009-11-6 14:05 發表
未完成版,洩來洩去,純粹搵你地做白鼠

我自願做白老鼠
根本上官方一直都建議我地用官網上既正式版,
只係我地呢班玩家心急想試新野先明知有BUG都刷黎試,你用正式版FW基本上已經冇BUG,完成正常使用

[ 本帖最後由 艾域 於 2009-11-7 01:50 編輯 ]

TOP

一早裝咗

TOP

原帖由 艾域 於 2009-11-7 01:48 發表

可以用番嫁~去電話->設置->搵落去就有"轉換XXXX"


轉過了, 你試下用957備份 , 之後重掃註冊表 , 再入返957個備份 , 如果你得,就係我
的有問題了, 我好想知係咪個別事件

TOP

佢由VCF BACKUP 變左用XML BACKUP.
我未知有咩變

TOP