asRock 當前離線
中級會員
TOP
seasonpp 當前離線
進階會員
stdy 當前離線
原帖由 FeverZzz 於 2009-12-21 22:58 發表 N900 我買左,一句講晒好x正... 我用過既機有sharp 902,903, ,sx862,nokia,n93i , n95,n96 ,n97 , LG ks20 , prada ,sony aino waa... e 部n900同之前果啲窒下窒下上上下網又彈番出去的n9x 所謂旗艦機,係兩個層次 ...
kulakid 當前離線
初級會員
leofong2022 當前離線
在仁生地浴 囧rz...........
wongja 當前離線
amanda_lam 當前離線
原帖由 kulakid 於 2009-12-22 06:34 發表 da姐我餔左你個blog好耐都唔見你開maemo5區不知幾失望(除左個模擬器教學),殊不知突然見到你epc,01,塞班幾度地方齊開topic講UI繁中化真係好高興,但係最要命既輸入法雖然愛范嗰邊有啲聲氣,但都只是簡中input..希望da姐可以將來搞埋個繁中輸入做福羊群啦~~
原帖由 amanda_lam 於 2009-12-22 22:33 發表 我都想搞好個輸入法, 但我功力唔夠高, 呵呵呵~ 另外, 部機我已經到手, 呢兩日睇下出唔出到開箱報告~