joelee 當前離線
進階會員
TOP
darksome 當前離線
原帖由 edo963 於 2009-2-4 01:41 PM 發表 我洗大咗未有多餘$.. 我依家嗰部壞壞地, 怕等唔切...
edo963 當前離線
原帖由 darksome 於 2009-2-4 15:28 發表 搵小財神借住先囉
oagan 當前離線
Banned
mcflurry 當前離線
wyman0210 當前離線
中級會員
原帖由 mcflurry 於 2009-2-4 17:25 發表 MEIZU 成日都話未批香港代理權,點解無端端會批貨出來賣? 據聞MEIZU 會在2月15日正式開發佈會,公佈M8正式版上市,之前唔會有貨出包括測試版及大貨,所以突然話香港有得賣,我覺得相當離奇?
peimak 當前離線
初級會員
原帖由 wyman0210 於 2009-2-4 17:58 發表 消息來自那裡??? 官方論壇也沒有 可不可以貼網址看看 發佈會???你以為是samsung??asus?? 我肯定m8絕對沒有 J wong 說過低調上市 ( 應該是wi-fi 的問題 內地要低調 )
原帖由 符碌 於 2009-2-4 14:00 發表 你唔好鼠走佢,我仲未玩架,仲有好多人未玩架
jzu 當前離線
原帖由 edo963 於 2009-2-4 22:02 發表 去咗睇啦!真係唔錯!! 一睇到個界面第一個反應就係:哇!正呀, 好清晰好靚!拖拉速度好順暢! 個人認為手指毛問題不大....經過睇相証明最少有兩點觸控!買得過