我未玩,都覺得貴左d,不過玩完可以覺得值

TOP

原帖由 edo963 於 2009-2-4 01:41 PM 發表

我洗大咗未有多餘$..

我依家嗰部壞壞地, 怕等唔切...


搵小財神借住先囉

TOP

原帖由 darksome 於 2009-2-4 15:28 發表


搵小財神借住先囉

乜水呀!? T12??

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

MEIZU 成日都話未批香港代理權,點解無端端會批貨出來賣?
據聞MEIZU 會在2月15日正式開發佈會,公佈M8正式版上市,之前唔會有貨出包括測試版及大貨,所以突然話香港有得賣,我覺得相當離奇?

TOP

原帖由 mcflurry 於 2009-2-4 17:25 發表
MEIZU 成日都話未批香港代理權,點解無端端會批貨出來賣?
據聞MEIZU 會在2月15日正式開發佈會,公佈M8正式版上市,之前唔會有貨出包括測試版及大貨,所以突然話香港有得賣,我覺得相當離奇?


消息來自那裡???
官方論壇也沒有   可不可以貼網址看看

發佈會???你以為是samsung??asus??   
我肯定m8絕對沒有   
J wong 說過低調上市 (  應該是wi-fi 的問題  內地要低調  )

TOP

都睇唔到既?

TOP

原帖由 wyman0210 於 2009-2-4 17:58 發表


消息來自那裡???
官方論壇也沒有   可不可以貼網址看看

發佈會???你以為是samsung??asus??   
我肯定m8絕對沒有   
J wong 說過低調上市 (  應該是wi-fi 的問題  內地要低調  )

香港唔使低調

TOP

原帖由 符碌 於 2009-2-4 14:00 發表

你唔好鼠走佢,我仲未玩架,仲有好多人未玩架

去咗睇啦!真係唔錯!! 一睇到個界面第一個反應就係:哇!正呀, 好清晰好靚!拖拉速度好順暢! 個人認為手指毛問題不大....經過睇相証明最少有兩點觸控!買得過

TOP

原帖由 edo963 於 2009-2-4 22:02 發表

去咗睇啦!真係唔錯!! 一睇到個界面第一個反應就係:哇!正呀, 好清晰好靚!拖拉速度好順暢! 個人認為手指毛問題不大....經過睇相証明最少有兩點觸控!買得過

wa, 我都想走開睇下添
有幾多部demo機架

TOP