老老實實,其實用左MOMAX舊電之後感覺上用耐幾多先?

TOP

大電(2400mha), 但不知名.....

http://item.taobao.com/auction/i ... 36928e354957aef.htm

[ 本帖最後由 ericy 於 2009-7-25 09:56 編輯 ]
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

原帖由 ericy 於 2009-7-25 09:56 發表
大電(2400mha), 但不知名.....

http://item.taobao.com/auction/i ... 36928e354957aef.htm


之前見到真係呆佐...
部機即時加厚一倍...
睇安卓介紹
咁厚幾大容量都無用....

TOP

原帖由 ericy 於 2009-7-25 09:56 發表
大電(2400mha), 但不知名.....

http://item.taobao.com/auction/i ... 36928e354957aef.htm


大哥大

唔知會唔會成為恐佈份子配備之一,識自爆

[ 本帖最後由 ntony 於 2009-7-25 14:51 編輯 ]

TOP

其實真係想用大電,不過真係太大喇

TOP

原帖由 marcojr 於 2009-7-25 18:58 發表
其實真係想用大電,不過真係太大喇


我記得呢隻電係標榜唔駛用佢原裝底蓋 (係跟本用唔到...)

用完之後好似以前 Mo 記V 仔之前果代d機咁

TOP

請問有無見過星際有無呢隻座充賣? 有3.5mm output...

http://item.taobao.com/auction/i ... bc1315f22f&x_id=db2



TOP

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

嘩,呢個好得呀

TOP