hd2幾時先跌到四千中

TOP

原帖由 gnf 於 2009-12-18 14:19 發表

咁又係..個鏡頭好凸出黎
好似好易花..

咁師兄你有無用咩套?


尋晚見到個舊同事用左個套可以包到鏡頭位! 吾錯!

TOP