kevinho2006 當前離線
進階會員
原帖由 kitwu 於 2010-1-10 01:04 發表 係到program啦!今日岩岩玩玩下"flight director"自己reboot
TOP
pong87926 當前離線
中級會員
king3 當前離線
特級會員
原帖由 pong87926 於 2010-1-11 01:01 發表 小弟係新手........想問下DOWNLOAD左落黎果D SOFTWARE係咪就咁過落部機到裝?? 定係要係電腦到經SOFWARE裝落部電話到?? THANK YOU........