買機時百老會送左粒代用電
寫住Milestone用
暫時唔怕冇電用
只係充電要用機充唔方便
有充電座方便好多

TOP

我等緊 飛毛腿 出代電...~_~

[ 本帖最後由 hkstanley 於 2010-1-11 22:47 編輯 ]

TOP

原帖由 hkstanley 於 2010-1-11 22:47 發表
我等緊 飛毛腿 出代電...~_~


唸個好似好正咁.....
幾時會有

TOP

原帖由 阿寶尼爾 於 2010-1-11 22:24 發表
mini + micro

thx 去淘下寶先,多粒電出街人都安心D

TOP

請問咩價位

TOP

回覆 23# 的帖子

如果飛毛腿出左既話我都會去入手既
飛毛腿D電真係好抵用,又安全

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

我都係淘寶訂左
今日發左貨
師兄係咪60元運費?
一粒電真係好難用到一日

TOP

原帖由 回憶是很痛苦 於 2010/1/11 23:26 發表
如果飛毛腿出左既話我都會去入手既
飛毛腿D電真係好抵用,又安全


飛毛腿 即係 @>@?

TOP

呢d電真係用唔過,假一賠10?
你而家試下send個email同佢講係假電,睇佢點覆你?

覆上面版友:
飛毛腿係國內一個好出名既電池品牌,而且係上市公司。口碑係非常好,質素同電池壽命都係絕大部分時間好過原廠電。

另一間叫品勝,係飛毛腿最大競爭對手,都係正野

TOP