大檸樂 當前離線
進階會員
TOP
子浩仔 當前離線
stefac03 當前離線
原帖由 大檸樂 於 2008-11-27 14:26 發表 本來想買DIAMOND 但見大家評價咁差 都係等TOUCH 3G
原帖由 stefac03 於 2008-11-27 16:07 發表 QVGA/VGA點比? 3G唯一好處就是電量多... Diamond 900mAh真係唔夠用