繁體版什麼時候有?
繁體現在還沒計畫,可能要遲一點.
現在還在加新功能,可能要版本穩定了才加入吧.

還沒有計劃
我諗3月都睇怕.....
好彩淘寶買左今日到手

TOP

M8影相拍片好多Noise
同埋可唔可以加聯絡人群組增加,減少及改名功能呢

TOP

一定要同佢講sms問題..唔想+852

TOP

無計畫搞繁體,咁88了...

TOP

相當正常,第一次開發電話,而且是PDA電話一定會有這些情況,喜歡的就等,不喜歡就買其他大牌子好了。

TOP

其實有冇wifi?

TOP

咁依家幾時先有得買呀 ?
我唔想上網買,又唔想返大陸買...
幾時先出架...

TOP

原帖由 yung_bee 於 2009-2-20 17:33 發表
其實有冇wifi?

中國正式 version冇...國家唔比有wifi
旦係測試有...旦係要自己 crack..好易

TOP

0.9.0.3 出左, 刷左睇下有無改善

TOP

原帖由 ioptional 於 2009-2-20 18:36 發表
0.9.0.3 出左, 刷左睇下有無改善

洗唔洗睇下人講下先..我睇定d先.kaka

TOP