casper326 當前在線
進階會員
原帖由 jerrychan 於 2009-4-25 23:01 發表 有無師兄用ifonz呀? 可唔可每個short cut都自己define做乜program開? 穩唔穩定?
TOP
jerrychan 當前離線
中級會員
YC~ 當前離線
初級會員
原帖由 ngreg 於 2009-4-25 21:19 發表 3.0喎,入咗去setting入面要按右下角粒制至會有得俾你揀quit
ps2wai 當前離線
ken99999ti 當前離線
bugman 當前離線
dochi 當前離線
dm568
原帖由 bugman 於 2009-4-27 20:36 發表 我用ThrottleLauncher 0.97,好用過manila 2d,裝又唔駛咁麻煩,又有theme 可以揀, 唔駛一定扮diamond ,spb 3 ,其實都幾好,但開相機有d麻煩