原帖由 jerrychan 於 2009-4-25 23:01 發表
有無師兄用ifonz呀?
可唔可每個short cut都自己define做乜program開?

穩唔穩定?

可以....  但係連P565 用起上黎都覺得佢慢.....

TOP

尋日裝左個homeui入去部ks20度, 介面幾好, 然後瞓覺, 睇下穩唔穩定, 點知一起身原來己經hang左

我的是10d + 6.1繁中, 有無人用其他version會夾ks20?

TOP

原帖由 ngreg 於 2009-4-25 21:19 發表

3.0喎,入咗去setting入面要按右下角粒制至會有得俾你揀quit


係呀....真係無...不過我再係官網到DL 過正式版就有喇...唔知關唔關之前嘅版本事...哈哈....

TOP

我都係放棄 mobile shell 3.0 , 雖然很好用, 但有很多問題

TOP

例如有乜問題?

TOP

spb mobile shell 3 用左好易hang..................

TOP

岩岩用, 暫時未hang, 但用winterface就hang到傻
homeui都係hang到傻, 要拆電先得

TOP

我用ThrottleLauncher 0.97,好用過manila 2d,裝又唔駛咁麻煩,又有theme 可以揀, 唔駛一定扮diamond ,spb 3 ,其實都幾好,但開相機有d麻煩

TOP

原帖由 bugman 於 2009-4-27 20:36 發表
我用ThrottleLauncher 0.97,好用過manila 2d,裝又唔駛咁麻煩,又有theme 可以揀, 唔駛一定扮diamond ,spb 3 ,其實都幾好,但開相機有d麻煩


m2d 可以改xml 改theme ar~~

TOP