seed00 當前離線
精靈大師
中級會員
原帖由 EPC之子 於 2009-5-4 10:07 發表 唔好傻啦 第一次用山寨機咩 談判破裂味第3方支援/破解lor m8 有咩野係講版權?
TOP
sunsingd 當前離線
初級會員
foggie 當前離線
☆★請你食麵丫☆★
進階會員
原帖由 seed00 於 2009-5-4 16:06 發表 唔講既話間公司就已經執左 邊得比你係咁講肺話?
524816 當前離線
bigpo 當前離線
knlkf 當前離線
斬
wyman0210 當前離線
原帖由 knlkf 於 2009-5-4 19:18 發表 請理性討論,切勿造成任何針對或不理性批評 每一台手機都有不同的功用,若無意針對主題理性討論,請勿回應,謝謝。
atv 當前離線
小伙子 當前離線
老陳
原帖由 524816 於 2009-5-4 18:56 發表 M8 唔係抄iphone 打死我都唔信
原帖由 小伙子 於 2009-5-4 21:07 發表 M8 原型好似早過 iphone 設計喎