31/12

TOP

原帖由 hkstanley 於 2010-1-12 10:47 發表


你地用邊個CYSTAL TALK MODE多?
CLEAR? NORMAL?


我用clear

TOP

十二月廿九 @ 和記上台機

TOP

21/12 @ Broadway

TOP

回覆 8# 的帖子

去咗SMV訂~貪平

TOP