原帖由 Fresh 於 2009-4-28 01:29 發表

你咪玩啦 你用iphone同佢比...iphone好就好在佢個ui....其他野用唔慣其實都幾麻煩

我覺得m8係ram方面既管制能力太低
應該將background sw既處理次序降低 提升桌面同新sw既速度
我覺得m8係依方面做得唔係 ...


應該將background sw既處理次序降低 提升桌面同新sw既速度

m8就係因為有多任務先唔可以咁樣

整到background sw既處理次序降低 提升桌面同新sw既速度
咁又會有第二班人話     轉返去後台sw咁慢嫁

同埋我開幾個sw都唔覺新開既會慢    開個下慢左係正常既

TOP

原帖由 Fresh 於 2009-4-28 01:16 發表

係無禁個制 放係褲袋到成日著左個聽歌sw
但係就無出過聲
正常high到個制應該係會由喇叭播歌
但無聲 但係就顯示播緊歌
將耳仔痴埋去機背聽 聽到一d雜音
熄左個聽歌sw 又會無事
勁奇怪

你set左靜音mode ar

TOP

原帖由 艾域 於 2009-4-28 02:19 發表

我唔否認你話m8 d sw d相容性既問題
但你話冇auto close d program係缺點我就絕對唔認同

如果m8設計到同iphone一樣,同一時間只可以run一個program,一按個m仔就auto close既話
即係256mb ram全部俾曬一個program用, ...

都話左正常用唔會有咁既問題
睇晒人地講既野先出post thx

我諗lag機依個係移植軟件既問題
btw 如果用得唔順 咁佢出個咁既function都係晒氣
如果無好既sw配合 咁m8 d function再勁都係無用

m8得256mb ram 總有一日會用晒
當你開左好多app既時候又懶得關閉 到果時lag機既情況就會出現
所以我覺得ram既管制能力要好好
好似去到95%usage既話 會有auto action
強制關閉最先app, 禁止再開新sw等

我覺得佢個system係好既 但係更應該考慮到一d end user既使用情況

TOP

原帖由 jzu 於 2009-4-28 01:50 發表


你firmware version係咩??
我一買返黎就係0904, 直到昨日up左0905都無發生過呢個問題喎
我都係放係褲袋架

904
原帖由 lampard118 於 2009-4-28 18:37 發表

你set左靜音mode ar

你真係咁認為? 麻煩你用手上既m8試一次
試左 先出聲吧
原帖由 wyman0210 於 2009-4-28 14:22 發表


唔同人唔同玩法
我就未試過因為開左某d  program而慢到佢講咁
我開完幾個program同game再開720x480既avi睇都仲得    好正常

可能你真係用緊m8
但你既回覆好多都好偏激下

你開番m8個系統管理員 你開既program size應該都比較細
所以仲係m8能夠afford既情況
一般用 m8已經好夠用

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

原帖由 Fresh 於 2009-4-28 20:06 發表

904

你真係咁認為? 麻煩你用手上既m8試一次
試左 先出聲吧

可能你真係用緊m8
但你既回覆好多都好偏激下

你開番m8個系統管理員 你開既program size應該都比較細
所以仲係m8能夠afford既情況
一般用 m8已經好夠用


即係你sure你係不小心按錯左佢右手面個"music"制

TOP