BPSmadness 當前離線
Banned
TOP
Phil_123 當前離線
特級會員
原帖由 笨孩子 於 2009-2-1 14:34 發表 其實佢咁講 美心抄大班...呢d公司(望見到傻啦 人地做法點都有別.....如果係一樣既野 人地可以告佢地侵權或乜都好 但係....呢d野有咩版權可言先...... 如果要搞 大把cafe shop 茶餐廳要俾清果條數囉.... 佢真係未搞 ...
笨孩子 當前離線
進階會員
原帖由 Phil_123 於 2009-2-1 15:37 發表 iPhone 個 mon 有冇 480x720 咁大? 有冇 copy and paste? 你知唔知乜野叫異曲同工, 殊途同歸呢? 亦都好似樓上咁講, 抄同參考既分別, 你分清楚未?
原帖由 笨孩子 於 2009-2-2 01:07 發表 參考係依CONCEPT做一樣外型 人涵唔同既野.... IPHONE而家冇咩.....COPY AND PASTE..... 真係講多都口臭 老實講 你可能覺得三千蚊買左部勁過IPHONE既野 但我唔係咁睇 性能可能比IPHONE好 但係問題係......SYSTEM配合 ...
mlit 當前離線
初級會員
Sun811 當前離線
中級會員
abcde0079 當前離線
原帖由 mlit 於 2009-2-2 04:14 發表 If you understand how risk to use a new ID to hit the market for a small brand, you will never say above again.
EPC之子 當前離線
jzu 當前離線
原帖由 EPC之子 於 2009-2-2 16:46 發表 佢永遠走不出 apple iphone 的影子 老老實實, 佢唔抄我就好尊敬佢, 而家就鄙視佢 點解唔好好地出個設計 我就係睇唔起呢d公司