提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

原帖由 笨孩子 於 2009-2-1 14:34 發表

其實佢咁講 美心抄大班...呢d公司(望見到傻啦 人地做法點都有別.....如果係一樣既野 人地可以告佢地侵權或乜都好 但係....呢d野有咩版權可言先...... 如果要搞 大把cafe shop 茶餐廳要俾清果條數囉....
佢真係未搞 ...
iPhone 個 mon 有冇 480x720 咁大? 有冇 copy and paste?

你知唔知乜野叫異曲同工, 殊途同歸呢? 亦都好似樓上咁講, 抄同參考既分別, 你分清楚未?

TOP

原帖由 Phil_123 於 2009-2-1 15:37 發表
iPhone 個 mon 有冇 480x720 咁大? 有冇 copy and paste?

你知唔知乜野叫異曲同工, 殊途同歸呢? 亦都好似樓上咁講, 抄同參考既分別, 你分清楚未?

參考係依CONCEPT做一樣外型 人涵唔同既野....
IPHONE而家冇咩.....COPY AND PASTE.....
真係講多都口臭 老實講 你可能覺得三千蚊買左部勁過IPHONE既野
但我唔係咁睇 性能可能比IPHONE好 但係問題係......SYSTEM配合太小....收MAIL都只係POP3
今期HI踢都有比較 雖然兩者我覺得IPHONE其實冇乜特別 玩過下IPOD TOUCH一陣都嫌佢唔知想點.....以前既反應可能幾好 但而家D反應唔係爽
M8未玩過 唔清楚 如果M8真係咁勁既....相信APPLE下年盈利倒退!! 拿 數據一出 就知M8有幾多斤兩!
唔係話M8唔得 而係有D咩地方真係需要抄足先....佢換換個樣....已經得啦!
我女朋友前兩日買部IRIVER SPINN 人地咪一樣TOUCH SCREEN...但係介面同機外型同I POD TOUCH 兩回事....(M8 D聲麻麻地 <<<拿 呢句唔係我講 有種去拆亦X招牌)
即使480*720 SO? 如果佢改改16:9 我諗我會考慮下買部黎做睇片PMP既~

TOP

原帖由 笨孩子 於 2009-2-2 01:07 發表

參考係依CONCEPT做一樣外型 人涵唔同既野....
IPHONE而家冇咩.....COPY AND PASTE.....
真係講多都口臭 老實講 你可能覺得三千蚊買左部勁過IPHONE既野
但我唔係咁睇 性能可能比IPHONE好 但係問題係......SYSTEM配合 ...
Meizu 點都唔會有 Apple 咁多潮童同埋崇拜者做客架啦.

點解你一定要將 M8 同 iPhone 比較呢? 我用慣 3G 既上網速度, 都唔會想用一部 2G 電話做主力電話, 我有 M8 既話都只會當係一部有相機既 PMP 黎用.

TOP

原帖由 笨孩子 於 2009-2-2 01:07 發表

參考係依CONCEPT做一樣外型 人涵唔同既野....
IPHONE而家冇咩.....COPY AND PASTE.....
真係講多都口臭 老實講 你可能覺得三千蚊買左部勁過IPHONE既野
但我唔係咁睇 性能可能比IPHONE好 但係問題係......SYSTEM配合 ...


If you understand how risk to use a new ID to hit the market for a small brand, you will never say above again.

TOP

Apple也告過M$抄佢個OS,但就告唔入,所以大家現在用Windows用得咁開心。

TOP

原帖由 mlit 於 2009-2-2 04:14 發表


If you understand how risk to use a new ID to hit the market for a small brand, you will never say above again.

我覺得佢個外形同功能抄到八九成似 iphone,佢個品牌立刻有多d人知~
d 雜誌都會多d報導呢部野~
我覺得係marketing上面做得到noise,雖然可能差comment多~
不過佢個牌子俾多d人知道左,之後d人就有多少少機會留意呢個product~~
不過我覺得咁做當然唔係好好~~
不過係事實上,咁做marketing真係有d talking point~

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

原帖由 EPC之子 於 2009-2-2 16:46 發表
佢永遠走不出 apple iphone 的影子
老老實實, 佢唔抄我就好尊敬佢, 而家就鄙視佢
點解唔好好地出個設計

我就係睇唔起呢d公司


我又唔係咁睇
總之佢抄得好, 比iphone做得好
config又勁
價錢又平d
咁已經係佢落左努去研究, 唔應該去鄙視佢

如果照你咁講, firefox係咪抄ie呢 <- 你好鄙視嗎
ie又係咪抄netscape呢 <- 呢個呢

其實點樣可以唔抄, 又做到一部原創電話呢, 好想知

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP