原帖由 jzu 於 2009-2-8 02:28 AM 發表


你唔好咁啦..........
咁而家m8平係正路架麻, 唔係邊有市場姐
我無話m8好掂喎, 我只係話, 佢性價比高
如果我係有錢, 我一早買左iphone玩啦, 甚至係htc hd添
但係我確實窮到...........


二手 2G iPhone / 全新 M8
性能、價錢 , 兩者都差唔多
用黎做比較係好正常不過,
窮, 唔係罪,
但你未睇清楚就開口吋人,
我覺得你好冇家教囉!

TOP

原帖由 wahwah 於 2009-2-8 02:33 發表


二手 2G iPhone / 全新 M8
性能、價錢 , 兩者都差唔多
用黎做比較係好正常不過,
窮, 唔係罪,
但你未睇清楚就開口吋人,
我覺得你好冇家教囉!


唉, 就當我無家教啦, 我係衰人得未
大家睇到呢道有興趣既, 可以參考....
http://www.hkepc.com/forum/viewt ... ;page=6#pid18277859

TOP

原帖由 wahwah 於 2009-2-8 02:33 發表


二手 2G iPhone / 全新 M8
性能、價錢 , 兩者都差唔多
用黎做比較係好正常不過,
窮, 唔係罪,
但你未睇清楚就開口吋人,
我覺得你好冇家教囉!


iPhone和m8絕對不能比較

m8是專攻平價市場

就像別人用3g版iphone來和m8做比較
5千元和2800元比較  有什麼好比
貴有貴的東西玩(多遊戲) 平有平的玩(m8論壇不時放出小軟件)

TOP

原帖由 arwing15 於 2009-2-7 23:51 發表

係囉
我今日打去問佢都答我冇
可能我地問錯啦,應該問佢地"係咪會入/賣m8"先岩


係要打去總代理問  
towervision  電話25531151
你可以問佢幾時同邊度有得賣

TOP

原帖由 EPC之子 於 2009-2-8 02:10 發表
好多打手造勢

甘多FORUM 都輸晒 (DISCUSS 比人X到上天)
而家 集中晒係EPC

無計啦, DISCUZZ D人咁有米咁潮, 鬼睇得起D大陸貨咩...
典型HK人係咁傢啦, EPC有言論既自由囉, 你有你講, 我有我講, 但點解係都要係人地M8個POST度講APPLE
覺得部機OK就唔得?覺得部機好就要比人打擊?被人話係打手?你要強逼別人同你同一觀點?
大個仔啦!!

TOP

原帖由 ivanlaw 於 2009-2-8 11:13 發表

無計啦, DISCUZZ D人咁有米咁潮, 鬼睇得起D大陸貨咩...
典型HK人係咁傢啦, EPC有言論既自由囉, 你有你講, 我有我講, 但點解係都要係人地M8個POST度講APPLE
覺得部機OK就唔得?覺得部機好就要比人打擊?被人話係打手?你要強逼別人同你同一觀點?
大個仔啦!!


終於有人明白我心
其實點解唔可以好好咁講下討論, 硬係要踩黎踩去

anyway, 有無去過mkone試機先

TOP

原帖由 ivanlaw 於 2009-2-8 11:13 發表

無計啦, DISCUZZ D人咁有米咁潮, 鬼睇得起D大陸貨咩...
典型HK人係咁傢啦, EPC有言論既自由囉, 你有你講, 我有我講, 但點解係都要係人地M8個POST度講APPLE
覺得部機OK就唔得?覺得部機好就要比人打擊?被人話係打手?你要強逼別人同你同一觀點?
大個仔啦!!


唔好再講d傻仔打手啦

iphone行貨都冇保養  佢地買左咪叻囉   
apple  d試水紙自己變色就話失去保養
而家仲有會刷到半磚    冇電話功能變itouch  
所以咪叫你買2手囉  又平d   又一樣冇保養

所以都係m8好

TOP

原帖由 wahwah 於 2009-2-8 01:24 發表


俾多少少 $3000 左右應該買到部幾新淨既 2G iPhone  , 做乜要用國產野呢?

依家國產野好失禮你咩....

[ 本帖最後由 ihmcjacky 於 2009-2-8 11:27 編輯 ]

TOP

原帖由 wahwah 於 2009-2-8 01:24 AM 發表


俾多少少 $3000 左右應該買到部幾新淨既 2G iPhone  , 做乜要用國產野呢?

好簡單
因為 iPhone 係一部自閉機, 乜都要 Apple 乜乜物物

呢個答案滿意嗎?

TOP

原帖由 真.飛鳥 於 2009-2-8 11:28 發表

好簡單
因為 iPhone 係一部自閉機, 乜都要 Apple 乜乜物物

呢個答案滿意嗎?


"自閉"呢個詞語我中意,所以我中意WM多d

TOP