wahwah 當前離線
真係頂你唔順
進階會員
原帖由 jzu 於 2009-2-8 02:28 AM 發表 你唔好咁啦.......... 咁而家m8平係正路架麻, 唔係邊有市場姐 我無話m8好掂喎, 我只係話, 佢性價比高 如果我係有錢, 我一早買左iphone玩啦, 甚至係htc hd添 但係我確實窮到...........
TOP
jzu 當前離線
原帖由 wahwah 於 2009-2-8 02:33 發表 二手 2G iPhone / 全新 M8 性能、價錢 , 兩者都差唔多 用黎做比較係好正常不過, 窮, 唔係罪, 但你未睇清楚就開口吋人, 我覺得你好冇家教囉!
wyman0210 當前離線
中級會員
原帖由 arwing15 於 2009-2-7 23:51 發表 係囉 我今日打去問佢都答我冇 可能我地問錯啦,應該問佢地"係咪會入/賣m8"先岩
ivanlaw 當前離線
原帖由 EPC之子 於 2009-2-8 02:10 發表 好多打手造勢 甘多FORUM 都輸晒 (DISCUSS 比人X到上天) 而家 集中晒係EPC
原帖由 ivanlaw 於 2009-2-8 11:13 發表 無計啦, DISCUZZ D人咁有米咁潮, 鬼睇得起D大陸貨咩... 典型HK人係咁傢啦, EPC有言論既自由囉, 你有你講, 我有我講, 但點解係都要係人地M8個POST度講APPLE 覺得部機OK就唔得?覺得部機好就要比人打擊?被人話係打手?你要強逼別人同你同一觀點? 大個仔啦!!
ihmcjacky 當前離線
原帖由 wahwah 於 2009-2-8 01:24 發表 俾多少少 $3000 左右應該買到部幾新淨既 2G iPhone , 做乜要用國產野呢?
真.飛鳥 當前離線
特級會員
原帖由 wahwah 於 2009-2-8 01:24 AM 發表 俾多少少 $3000 左右應該買到部幾新淨既 2G iPhone , 做乜要用國產野呢?
阿Gong 當前離線
原帖由 真.飛鳥 於 2009-2-8 11:28 發表 好簡單 因為 iPhone 係一部自閉機, 乜都要 Apple 乜乜物物 呢個答案滿意嗎?