原帖由 EPC之子 於 2009-2-2 17:11 發表

佢包裝火牛說明書介面網頁都抄
其他會嗎


呢d就真係要鄙視啦:
正貨: http://r4ds.cn/
假野: http://www.r4dsl.net/

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

原帖由 EPC之子 於 2009-2-2 17:25 發表


同m8 都沒什麼分別啦

點會無分別呀......
你自己都叫緊做"M8"啦

佢連名都沒改架

TOP

原帖由 EPC之子 於 2009-2-2 16:46 發表
佢永遠走不出 apple iphone 的影子
老老實實, 佢唔抄我就好尊敬佢, 而家就鄙視佢
點解唔好好地出個設計

我就係睇唔起呢d公司

No prefect world
食飯vs理想
你嘅諗法絕對係一個有理想嘅engineer嘅諗法

TOP

原帖由 mlit 於 2009-2-2 21:29 發表

No prefect world
食飯vs理想
你嘅諗法絕對係一個有理想嘅engineer嘅諗法

人如果冇理想,同條咸魚有咩分別呢...

老老實實
一間可以抄os抄到咁出神入化既公司
點解唔去試下出一個新interface?
我唔覺得佢地冇咁既能力
ok, 靚或者好難靚過iphone,但實用過iphone有幾難,我諗有用過iphone既人心中有數

唔好下下掉個"商業考量"出來
睇番apple呢十幾年既浮沉
我諗冇人會否認,做it,innovation永遠都應該放第一位

如果真係咁短視,下下抄完人,搵左一"枕"錢,之後收山,咁冇野好講

TOP

TOP

原帖由 kumera 於 2009-2-3 00:33 發表

人如果冇理想,同條咸魚有咩分別呢...

老老實實
一間可以抄os抄到咁出神入化既公司
點解唔去試下出一個新interface?
我唔覺得佢地冇咁既能力
ok, 靚或者好難靚過iphone,但實用過 ...
點解要一步登天? 慢慢黎唔得咩?

TOP

原帖由 Sun811 於 2009-2-2 14:54 發表
Apple也告過M$抄佢個OS,但就告唔入,所以大家現在用Windows用得咁開心。
Apple 都抄左 Microsoft 唔少野

TOP

原帖由 angus007 於 2009-2-5 00:14 發表
唔知呢部又似咩?
http://chinese.engadget.com/2009 ... ws-itself-in-print/

LG又出iphone

TOP

原帖由 abcde0079 於 2009-2-2 16:41 發表

我覺得佢個外形同功能抄到八九成似 iphone,佢個品牌立刻有多d人知~
d 雜誌都會多d報導呢部野~
我覺得係marketing上面做得到noise,雖然可能差comment多~
不過佢個牌子俾多d人知道左,之後d人就有多少少機會留意呢個product~~
不過我覺得咁做當然唔係好好~~
不過係事實上,咁做marketing真係有d talking point~

雖然明白咁樣有野俾人講
但係如果interface真係做得唔好咁似樣! 真係比較好d囉!!
而家乜鬼touch screen機都係掛住iphone killer去殺敵......
如果唔當佢係一部電話 pmp或者相機........
二千幾蚊.......買pmp加相機 可能真係幾抵玩既......
可能咁諗大家會安心d (起碼佢同i touch有別....有多個相機先)
其實係好多野都抄 但係抄完對方係有改進!!
firefox抄ie ie7咪抄返ff3.....
雖然天下文章真係一大抄!
但係抄得好同唔好 真係有分別
唔可以話世界上冇抄呢樣野 可能......世界上又有唔同名稱既野.......但可能只係類近或不同制式出現 麻煩更多
apple 沉左咁多年 除左ceo之外(ceo病左都咁多新聞 又唔見bill gate佢傷風又新聞頭條 笑....)佢一直拎osx自閉都係一個大因素
好處係 osx只有apple機先有 冇人食到佢osx特別之處既錢!!!
壞處係 osx根本唔流行 m$ ibm 先後做過佢對手 由軟件打到硬件....... 敗陣.....
雖然佢都走緊條舊路........
真係"蕭何"啦

iphone成功係成為大陸廠必抄對象 山上廠 唔怪佢地 但係m8都係大陸大廠呀......點解要咁做 費解 費解!!
其實iphone會唔會敗陣 開始睇呢個時刻 雖然market真係iphone佔晒 但佢既問題接種而黎!!!! m8上唔上到位! 一定唔夠能靠抄 希望佢真係進化得更好.....

TOP