原帖由 mlit 於 2009-2-2 21:29 發表 
No prefect world
食飯vs理想
你嘅諗法絕對係一個有理想嘅engineer嘅諗法
人如果冇理想,同條咸魚有咩分別呢...
老老實實
一間可以抄os抄到咁出神入化既公司
點解唔去試下出一個新interface?
我唔覺得佢地冇咁既能力
ok, 靚或者好難靚過iphone,但實用過iphone有幾難,我諗有用過iphone既人心中有數
唔好下下掉個"商業考量"出來
睇番apple呢十幾年既浮沉
我諗冇人會否認,做it,innovation永遠都應該放第一位
如果真係咁短視,下下抄完人,搵左一"枕"錢,之後收山,咁冇野好講 |