好老實
佢根本就係copy 住iphone 而來
你唔比人比較即係默認左m8 係最好最掂
定係你唔敢將m8 同iphone 比較丫?
如果大陸真係咁有創意, 就唔會copy iphone 個ui 同用法
而家重要部機由2g 時代話出到3g 時代
而家3g product life cycle 都過一半先開始見真身
係forum 都係大家討論姐
我絕對唔覺得有咩問題
比我...m8
接受一下m8 係有缺點啦打手門

TOP

原帖由 真.飛鳥 於 2009-2-8 11:28 AM 發表

好簡單
因為 iPhone 係一部自閉機, 乜都要 Apple 乜乜物物

呢個答案滿意嗎?


好簡單,
因為 M8 擺明 抄 iPhone !
呢個答案你滿意嗎?

[ 本帖最後由 wahwah 於 2009-2-8 13:20 編輯 ]

TOP

原帖由 wahwah 於 2009-2-8 13:20 發表


好簡單,
因為 M8 擺明 抄 iPhone !
呢個答案你滿意嗎?

擺明抄嫁啦
你唔GUR 咩

TOP

其實抄咪抄囉,有咩所謂...
你買部機返黎都係用佢既功能je
各花入各眼,2799買到一部自己認為功能好,樣靚既機
自己用得開心咪得囉
我舅父買左部明抄足iphone既機,1000唔洗
佢咪又係用得好開心

成日話咩你夠唔夠膽係fd面前show你部m8出黎
其實有乜必要show?
唔通買完m8就要同d fd講咩

就算係街,你用山寨iphone都冇人理你啦
d人各有各忙,邊理得你用咩電話
用山寨iphone分分鐘d人剩係見到背面以為你用真iphone
唔通你傾電話果陣,d人會特登望過去你度睇下真定假咩

一句講晒:自己鐘意咪得囉,我地覺得m8好,你地覺得iphone好,各花入各眼je,點解下下要踩住m8?

(純粹個人意見,唔好插 )

TOP

Iriver GSM phone 咪又係抄...
http://www.youtube.com/watch?v=ik8q1WMqiUQ
抄唔緊要..抄得黎有D 改進同岩自己用咪得LAW!!

TOP

唔該望下題目先 唔好入黎踩 這個標題只歡迎對M8有興趣的人 早說明不喜勿進 也不歡迎打手 仲有對M8有興趣的人 也不用同一D字都唔識無文化的人爭論 請記住入黎係講下想買M8的朋友對M8的看法 喜歡的地方 值得的所在  因本人看9頁差不多都是爭論而已

TOP

原帖由 yingwai_chow 於 2009-2-8 13:00 發表
好老實
佢根本就係copy 住iphone 而來
你唔比人比較即係默認左m8 係最好最掂
定係你唔敢將m8 同iphone 比較丫?
如果大陸真係咁有創意, 就唔會copy iphone 個ui 同用法
而家重要部機 ...

M8係COPY左IPHONE D野
但M8同IPHONE個定價同市場都有分別
你都唔會搵NETBOOK同NOTEBOOK黎比掛
FORUM比大家討論,有理據就可以提出黎討論
無為亂咁標籤人地係打手

TOP

原帖由 wahwah 於 2009-2-8 01:20 PM 發表


好簡單,
因為 M8 擺明 抄 iPhone !
呢個答案你滿意嗎?

滿意

佢個UI真係十足十 , 但我只着重佢係 based on WinCE

邊部好用咪用邊部 , 我係用家使乜理佢係唔係抄? 我又唔係做開發要告人版權問題

TOP

Lock左post會吾會好d..因太多M8..ge Topic.

TOP

真係呀,用iphone D人都好鬼死show-off,我公司有幾個同事、成日特登放部iphone機於台面晒。
點解其他名廠機又無人話佢copy iphone既,佢地D icon及外形同iphone都係差唔多姐?因乜D人們淨係吋D大陸機,又唔吋下D外國機???

[ 本帖最後由 peimak 於 2009-2-8 18:29 編輯 ]

TOP