其實抄咪抄囉,有咩所謂...
你買部機返黎都係用佢既功能je
各花入各眼,2799買到一部自己認為功能好,樣靚既機
自己用得開心咪得囉
我舅父買左部明抄足iphone既機,1000唔洗
佢咪又係用得好開心
成日話咩你夠唔夠膽係fd面前show你部m8出黎
其實有乜必要show?
唔通買完m8就要同d fd講咩
就算係街,你用山寨iphone都冇人理你啦
d人各有各忙,邊理得你用咩電話
用山寨iphone分分鐘d人剩係見到背面以為你用真iphone
唔通你傾電話果陣,d人會特登望過去你度睇下真定假咩
一句講晒:自己鐘意咪得囉,我地覺得m8好,你地覺得iphone好,各花入各眼je,點解下下要踩住m8?
(純粹個人意見,唔好插 ) |