見你地預購得咁開心, 提一提 Quest 2 係一定要用 FB 戶口登入...

聽聞 FB 本身都會捉一啲空殼戶口 (即係老作怪 id 果種) 去 ban,
若果咁啱用正佢會 ban 嘅戶口登錄, 咁成個 Quest 2 軟件庫就咁
玩完.... 重新用正常 FB 戶口登錄, 即使硬件無 block, 都要再洗錢
重買想 keep 嘅軟件 / 遊戲....

小弟用緊 Rift S, 而且都係主玩 PCVR, 雖然 USD299 好吸引, 但真
要買時, 諗吓都係等 Quest 3 至考慮, 加上想睇吓 FB 捉 Quest 2 嘅
戶名嚴唔嚴.....

TOP

落單 64G+case, 鐘意玩完有野裝住,整齊d.
頭帶可以diy, 電量兩小時夠了反正平時放工都係玩一陣就訓,主要玩steam VR 所以64G應該夠。
希望到時唔好cut 單。

TOP

幾時amazon先有得賣架,唔知會唔會直送hk
zerohk123 發表於 2020-9-17 02:31

想買就快手啦 Screenshot_20200917-081032_copy_360x780.png

TOP

見你地預購得咁開心, 提一提 Quest 2 係一定要用 FB 戶口登入...

聽聞 FB 本身都會捉一啲空殼戶口 (即係老 ...
seeingdaily 發表於 2020-9-17 07:22


兩、三星期前都諗住貫rift S, 心諗應該輕d 同我玩pcvr 亦唔介意有條線,反正坐係度玩。睇到原來Quest 2  就出,Q2 可以standalone, 咁屋企人(超輕度玩家)都可以隨手拎起玩下又唔使接PC攪一輪,唔使我協助可以體驗下VR 遊戲都唔錯,

TOP

想買就快手啦
may210999 發表於 2020-9-17 08:27

美森唔見有既

via HKEPC IR Extreme 4.2.3 - iOS(4.0.2)

TOP

回覆 35# dan_dan

如果見唔到Oculus sponsored ads 就要揾下第二頁
Oculus Quest 2 — Advanced All-In-One Virtual Reality Headset — 64 GB
https://www.amazon.com/dp/B08F7PTF53/

TOP

美森唔見有既

via HKEPC IR Extreme 4.2.3 - iOS(4.0.2)
dan_dan 發表於 2020-9-17 08:50
Screenshot_20200917-085531_copy_360x780.png Screenshot_20200917-085550_copy_360x780.png Screenshot_20200917-085501_copy_360x780.png

TOP

已課金,有冇師兄會買elite 頭帶?

via HKEPC IR Extreme 4.2.3 - iOS(4.0.2)

TOP

已課金,有冇師兄會買elite 頭帶?

via HKEPC IR Extreme 4.2.3 - iOS(4.0.2)
dan_dan 發表於 2020-9-17 09:01


有需要先。我會諗若果原裝頭帶唔舒服,咁俾錢再買另一條都可以唔舒服。倒不如收到Q2先算,到時自己改良diy 都可以good fit 自己。

TOP

未用過呢D VR, 想問如果要睇DMM, 有無得好似Android咁裝app :P?
thanks

TOP