本帖最後由 dcc2000 於 2017-9-17 14:47 編輯
之前跟師兄推介係京東定淘寶買左隻,紫米10000 雙向快充,一路都好好,今日一拎出黎用就見脹電,用左十一個月,但淘寶同京東都搵唔到保養資料。。。。想請教下深圳有無得換? 謝謝
aeo4 發表於 2017-9-17 00:21

紫米做保養要揾返賣家,喺京東買嘅就喺app揀 "退換/售後",揾返果張訂單,提交 "申請售后",寫清楚咩問題及拍圖片,之後將貨物寄回京東,或者親自攞去自提點(唔係自提柜),京東收到貨之後,會有人打電話俾你(所以一定要有大陸電話號碼),問你想點(退款定換新),換新嘅話,每一件退換貨物佢哋會分別開張新訂單,然後寄返俾你,全程可以查看進度。

喺紫米官網/紫米淘寶或其他淘寶賣家買嘅,揾返佢哋處理。

小米就去返小米嘅售後維修服務點就可以了。

TOP

X米電一定買香港行貨,因為好易脹
肥寶 發表於 2017-9-17 14:14

港版保半年,6個月内好少見會 "出事"

TOP

小米/紫米用嘅 "力神/ATL" Li-Polymer電芯,算係國產大牌子了,但係整體質素及耐用程度,對比日韓大廠同類電芯,始終係差些少。
不過對比好多使用不知名電芯所謂 "有牌子" 嘅同類尿袋 (實際可能係大陸貨貼牌),已經好用好多了。

我買過好多隻小米/紫米用Li-Polymer嘅尿袋,真係用到電芯有少少發漲嘅,大概有3、4隻,一係重度使用(每日最少一叉一放),一係因為放喺度太耐冇用,全部都係大概用咗九、十個月左右發現。

TOP

紫米做保養要揾返賣家,喺京東買嘅就喺app揀 "退換/售後",揾返果張訂單,提交 "申請售后",寫清楚咩問題 ...
dcc2000 發表於 2017-9-17 14:34

謝謝 師兄教路 搵番係京東上年26/9 買 剛好未夠一年 另想再請教下退貨係咪唔洗俾運費 同埋唔洗連埋張單同個盒同條線? 謝謝

via HKEPC Reader for Android

TOP

港版保半年,6個月内好少見會 "出事"
dcc2000 發表於 2017-9-17 14:38



    原來得6個月

TOP

港版保半年

TOP

我用啲尿袋全部都係小米,而家有2個10000高配+1個20000,全部都係官網買

之前用16000嗰隻,由14年12月用到16年7月冇發脹,電量唔覺小到,之後因為出咗20000所以先換,隻20000由16年7月到而家都用緊,冇發賬電量唔覺小咗,呢2個尿袋基本上2-3日就用到乾晒要充,因為喺屋企部手機冇電時都係貪方便可以攞住週圍走所以都係用尿袋充,就算瞓覺都係用尿袋充,絕小用濕電充

10000高配其中一隻喺屋企同隻20000一齊用(2部電話每部跟一個尿袋),另外嗰個10000高配就俾女友袋住出街用,我自己返公司可以用火牛充,又有一舊士啤電,所以唔使帶尿袋都得

我覺得小米尿袋而家係大陸品牌中小數用料幾好嗰啲

via HKEPC Reader for Android

TOP

謝謝 師兄教路 搵番係京東上年26/9 買 剛好未夠一年 另想再請教下退貨係咪唔洗俾運費 同埋唔洗連埋張單同個盒同條線? 謝謝
aeo4 發表於 2017-9-17 16:41

京東會發回隻全新(有盒有配件)畀你,不需運費,你寄去京東果程要自己畀,攞去自提點就唔需要。
我果幾隻係自己攞去京東自提點做交收,我用原裝果個啡黄色外盒裝住畀佢哋,白色果個同條線冇畀,我係用電子發票,所以毋須跟埋,你影相果時影埋張發票。

TOP

回復 28 #dcc2000

真係好感激師兄 等我搵日去開深圳睇下關口附近有無自提點搞埋佢 我試過問客服咩都話唔清楚話跟申請售後服務個步驟就得。。。

via HKEPC Reader for Android

TOP

試下INFINITY QC808 PLUS...唔差~

TOP