任天堂:對住D咁弱既對手跟本唔洗出新機等有威脅先
Rosa 發表於 2020-12-15 09:47


三月仲有MHR...老任真係完全唔急
再講出新機...追到去PS4/Pro性能有意義咩...
點追都唔會追得上另外個兩家,不如做好自己堆獨佔作好過啦
老任呢一年部Switch直頭贏到笑啦,動物之森同健身環

我個人反而想知,Switch再出下一代,堆遊戲唔會真係要人打掉重練掛
我自己都買落左好多(eshop如果肯學PS Store/Steam個套,真係完全無人能敵都似)

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

而家d遊戲機越黎越電腦化, 唔係要玩獨占, 真係用d錢升級部電腦仲好, 反正好多遊戲都跨平台 ...
wcchktm 發表於 2020-12-16 08:08

講開就慘,而加真正搞到獨佔果個又係 "下路單肥" 果個switch

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

三月仲有MHR...老任真係完全唔急
再講出新機...追到去PS4/Pro性能有意義咩...
點追都唔會追得上另外個兩 ...
a39g99 發表於 2020-12-16 02:37

暫時有既資料都只係換u換ram

相信同慳電版一樣連名都唔會改,分分鐘價錢都仲一樣

呢一樣野,又受老王制爪既


本身用開果粒SoC老王唔再生產的話 (雖然效果未算理想) 點都係要換款

你部PC壞左粒u都要買粒新的吧,如果未換socket咪唔洗搞咁多野羅........

TOP

暫時有既資料都只係換u換ram

相信同慳電版一樣連名都唔會改,分分鐘價錢都仲一樣

呢一樣野,又受老王制 ...
Rosa 發表於 2020-12-16 09:59


你話粒野太舊再換我都信
我只係唔太信性能會提升...再換新制程咪有望同iPad睇齊十個鐘電量
Switch 性能無記錯應該連iPad A8都比唔上

我都特登換左加電版來準備來玩MHR,真係出新機提升性能即係又要換多次
所以一日無官方消息/生產線流出情報我都唔會信...我記得呢個消息傳足左兩三年了
當然真係出我都只會老實換機

TOP

你話粒野太舊再換我都信
我只係唔太信性能會提升...再換新制程咪有望同iPad睇齊十個鐘電量
Switch 性能無 ...
a39g99 發表於 2020-12-17 05:12


出720P,你覺得呢

TOP