fatchoi 當前離線
進階會員
TOP
bobopig 當前離線
特級會員
買咗個ezone套,保護性都夠嘅,外型靚。但係無支架,就無咁方便 via HKEPC Reader for Android ... fatchoi 發表於 2017-11-25 11:57
其它套有支架咩? bobopig 發表於 25-11-2017 02:58 PM
card_captor 當前離線
買返HORI啦...好好多.... charcsc2000 發表於 24/11/2017 13:29
之前同事淘左2個hori 套, 每個大約RMB$30. 點知其中1個發錯顏色--紅色. 佢唔太喜歡, HK$30讓左俾我. xDDD ... card_captor 發表於 2017-11-25 21:16
咁都好呀, 可惜我唔用淘寶. 你介不介意私下 PM 我店鋪資料, 可能搵人代出手. ... bobopig 發表於 26/11/2017 00:42
liok 當前離線
今晚晚上去左 AEON, 都係冇機賣. bobopig 發表於 2017-11-26 01:38
polarhei 當前離線
回覆 liok 我自己昨晚查問, 太古城有貨. 我唔太同意個價錢. 寧願同財團立借約好過. ... polarhei 發表於 2017-11-28 11:35