jazz2014 當前離線
進階會員
回覆 liok 我自己昨晚查問, 太古城有貨. 我唔太同意個價錢. 寧願同財團立借約好過. ... polarhei 發表於 2017-11-28 11:35
TOP
polarhei 當前離線
bobopig 當前離線
特級會員
liok 當前離線
會唔會去日本買仲平或易? 日本大貨返未? 或有乜配件要係日本買? via HKEPC Reader for Android ... bobopig 發表於 2017-12-1 19:40
card_captor 當前離線
XABI 當前離線
但係apxxx 我見已經係正價,仲要唔駛連game 任買,真係仲要這麼轉折去買嗎…? ... liok 發表於 2017-12-1 21:46
佢唔會買機,仲同佢吹 香港係全亞洲最多貨,個個月都有大貨返 而且今次部機係老任QC最差 ... XABI 發表於 2017-12-1 22:32
cnet 當前離線
中級會員
遊戲都買了,只係想搵灰機。 到到都係紅藍機 via HKEPC Reader for Android bobopig 發表於 2017-12-2 13:39
今日去德福,咩机都有,正價全齊。 cnet 發表於 2017-12-2 20:14