好抵...
不過唔想玩漆彈都係29XX 係黃金買抵D
~光~ 發表於 28/8/2017 19:02 
對於我黎講黃金完全唔抵..
我朋友去黃金買1機+孖車都接近 $3000 ($29xx)
仲要俾cash, 黃金d店又唔老賁.
我住港島, 返工都係港島, 所以唔會去信和/SSP.. 來回車費都$4x.
而且Apita仲可以碌卡. 睇住佢原盒開箱拎出來賣. 明碼實價.
我唔玩7彈. 友情價賣左俾朋友
仲買左個原裝套, Apita賣$136咋!
有得揀我都想買淨機$2340.. 因為我唔玩實体卡. 想全部都買digital方便好多, 唔使抽抽插插咁反智.  |