[操作疑難] 數碼通4G半日卡

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

想問下而家深水埗賣緊幾錢,有朋友想買一張,我又吾得閒落深水埗,有冇師兄知道咩價位,謝謝 ...
火雲邪神 發表於 2017-6-26 19:54


我有張24M-date, 已過,冇入$。

TOP

我有張24M-date, 已過,冇入$。
貧果 發表於 2017-6-26 21:37



有正價買正價還平

TOP

我有張24M-date, 已過,冇入$。
貧果 發表於 2017-6-26 21:37

我都有張22號的,放棄了,諗緊主卡轉唔轉my friend好

TOP

我都有張全新原封未開

via HKEPC Reader for Android

TOP

大逃忙

TOP

其實點解咁多ching跳船
百幾蚊 返工自己上網 朝早用到收工 9pm之後落1M
如果同埋其他同事一齊用仲抵

TOP

其實點解咁多ching跳船
百幾蚊 返工自己上網 朝早用到收工 9pm之後落1M
如果同埋其他同事一齊用仲抵 ...
hk11 發表於 2017-6-28 10:47



    做唔到ADSL 殺手/ 一SIM 救全家

TOP

其實點解咁多ching跳船
百幾蚊 返工自己上網 朝早用到收工 9pm之後落1M
如果同埋其他同事一齊用仲抵 ...
hk11 發表於 2017-6-28 10:47


如果係一班人一齊用係抵既.
但自己一個就唔抵了.
呢度啲師兄用到盡, 24hr 都 full speed..
冇呢枝歌仔唱之後仲唔跳船咩.

TOP

如果係一班人一齊用係抵既.
但自己一個就唔抵了.
呢度啲師兄用到盡, 24hr 都 full speed..
冇呢枝歌仔唱 ...
mcdull 發表於 2017-6-28 12:10


如果浄係日間用而又唔限速, 似乎半日4G係最掋

TOP