回覆 1090# wahyan
仲要寫明hemat csl 4g
睇黎人人都4G既時代不遠鳥

TOP

回覆  wahyan
仲要寫明hemat csl 4g
睇黎人人都4G既時代不遠鳥
yo15 發表於 2015-7-5 12:50



    舊卡表示上唔到4G

TOP

我有二張用咗一年以上舊咭,都上到4G,不過要睇地區。

TOP

回覆 1092# 264946842


    我都係

TOP

我果區csl 4g訊號強過3g, 但舊hehe卡就系連唔到上4g, 所以舊卡上4g係要講有無抽獎命水.

TOP

我張hehe舊咭,今日上唔到死豬,

TOP

我都上唔到4G

(Sent from HKEPC iPad app)

TOP

回復 1097 #anthonyko

新卡 MNP 上唔到LTE

via HKEPC Reader for Android

TOP

之前有C兄提供個....唔知咩S卡...
可能系死豬問題?

TOP

本帖最後由 philips2001 於 2015-7-5 17:58 編輯

以個我都唔明地方!

TOP