咁多人換nano? 如果我唔需要nano只要micro係咪最好都換定先?  

via HKEPC Reader for Android ...
edenli 發表於 2016-5-11 15:31


   
無就唔好換 用卡套有機會整壞sim槽
之前部samsung整壞過幾次
到有用先換 補卡好似都係2個人仔(暫時)

via HKEPC Ionic Reader v1.2.9 - iPhone

TOP

無就唔好換 用卡套有機會整壞sim槽
之前部samsung整壞過幾次  
到有用先換 補卡好似都係2個人 ...
stta800 發表於 2016-5-11 17:38


2蚊唔係問題, 不過要去廣州,
如果唔順路, 專登上去, 車費都幾貴呢....

TOP

2蚊唔係問題, 不過要去廣州,
如果唔順路, 專登上去, 車費都幾貴呢....
黑面人 發表於 2016-5-12 11:36

最平應該係直通巴士?
大約$200來回
時間都係一個問題

TOP

仲未搵番張卡
唔知係咪申x個派件員落左格

TOP

仲未搵番張卡
唔知係咪申x個派件員落左格
DeathSon 發表於 2016-5-12 12:18


集運話未收到?

TOP

回復 1112 #黑面人

係呀我就係咁諗,反正我要上廣州幾日

via HKEPC Reader for Android

TOP

人生留留長,總會上小明上廣州一次

TOP

集運話未收到?
travelntravel 發表於 2016-5-12 16:09

集運話無簽收過
幫我搵過個倉都唔見
同埋話個簽收人有啲奇怪
而家幫我聯絡左申x跟進緊

TOP

請問響大陸上网可唔可以收Facebook架?

TOP

請問響大陸上网可唔可以收Facebook架?
tuv123 發表於 2016-5-12 21:30


    就咁上網就唔得,要經vpn

TOP