尋日陪朋友去國貿實名, 唔駛拎飞, 回鄉證都唔駛, 10由排隊到實名10分鐘搞掂
但反而加錢就拎20幾飞 ...
pbfans 發表於 2016-6-2 10:55



    咁用咩實名?

TOP

咁用咩實名?
stta800 發表於 2016-6-2 11:38


    我打漏左
唔駛copy回鄉卡,唔駛填form, 只係比佢入資料就搞掂

TOP

我打漏左
唔駛copy回鄉卡,唔駛填form, 只係比佢入資料就搞掂
pbfans 發表於 2016-6-2 15:43


香港身份證就可以,就算比回鄉卡佢,佢都係入卡上面個身份證號碼~

TOP

我係入了回鄉証資料

TOP

我係入了回鄉証資料
np732 發表於 2016-6-2 16:55



    他/她會用掃描器,掃描你張回鄉卡正反兩面!

TOP

他/她會用掃描器,掃描你張回鄉卡正反兩面!
apricot 發表於 2016-6-2 20:41


深圳只會鍵入姓名身份證號碼

TOP

10蚊1G 7日
我見6xx mb 係國內 3xx mb 係省內
如果我去深圳係咪只有3xx mb可用? over 300mb點計?

TOP

10蚊1G 7日
我見6xx mb 係國內 3xx mb 係省內
如果我去深圳係咪只有3xx mb可用? over 300mb點計? ...
pbfans 發表於 2016-6-2 22:59


廣東省內用.....足1GB...

係出左廣東省外, 先得640MB....

TOP

check緊, 我3張卡到mark住已實名登記。
我上去辦理實名, 會唔會就係轉名過戶

TOP

令外。在官網有一個叫 保全資料。
就咁網輸入 名 和 證件號碼 得唔得? 唔洗上去實名

TOP