ok 買了..不起$38
她問我要不要增值卷..
i say no..

TOP

回覆  lok2007


    要淘喎
kwongoc_1016 發表於 2015-7-23 19:22



    Y有

TOP

我上個月落咗地獄,尋晚續咗$98都仲係得0.1mb
閻羅王唔放人
lok2007 發表於 2015-7-23 09:57
以後一落地獄就應該cut左plan先,等下月1號先開番

TOP

哩張咭主力轉返話音好啲,數據另有出路。

TOP

回覆 1321# ppp2

你張卡還有1GB 送嗎? 見優惠日子都過期

TOP

哩張咭主力轉返話音好啲,數據另有出路。
kwongoc_1016 發表於 2015-7-23 23:40


?????

TOP

點解我鎖3G會行3.6mbps 但用4G 得0.7mbps
利申:上月之前一直行緊7.2 mbps無論用3G定4G

TOP

回復 1327 #leotwh

改左政策喇

TOP

回覆  ppp2

你張卡還有1GB 送嗎? 見優惠日子都過期
easygoHK 發表於 2015-7-24 11:33

剛剛喺荃灣出卡,仲有 1GB 送。

TOP

剛剛喺荃灣出卡,仲有 1GB 送。
h9317784 發表於 2015-7-25 18:44


    荃灣邊到?

TOP