有冇人試過轉名

TOP

今天上國貿實名 比張sim card + 回鄉証, 服務密碼也不用打 ,
實在太 Simple ;張卡download 速度很快有甘幾~卅M

TOP

呢張咭如果唔見左係咪一定要回廣州

TOP

今天上國貿實名 比張sim card + 回鄉証, 服務密碼也不用打 ,
實在太 Simple ;張卡download 速度很快有甘幾~ ...
facat 發表於 2016-6-10 19:55

呢張卡4g係唔差,dl 7-80Mb/s都試過,不過當你落到3g既時候,就真係天堂變地獄,坐地鐵甚至經常性跌落2g,基本連上網都窄窄地。
不過中移動打電話(雖然只得2g,神州行沒有volte),話音感覺上係清晰過聯通,小了聯通果種沙沙聲,就算聯通收3g訊號都係有咁既情況。

TOP

回覆 1354# spriggan
邊個話呢張卡冇 VoLTE
http://shop.10086.cn/goods/200_200_1034474_1026816.html
有冇申請過先

TOP

為咗證明,啱啱先申請完

TOP

為咗證明,啱啱先申請完
wukw 發表於 2016-6-11 08:43

ching 睇清楚而家volte申請果頁睇下嘢卡用到先講呢。
你申請到係咪真係用到先?

TOP

為咗證明,啱啱先申請完
wukw 發表於 2016-6-11 08:43


業務雖然可以辦理,但再看詳情,就話只適用於"全球通"!

TOP

ching 睇清楚而家volte申請果頁睇下嘢卡用到先講呢。
你申請到係咪真係用到先? ...
spriggan 發表於 2016-6-11 10:05
哈哈,我長期喺呢個壇,一早就估到有人會跳出嚟話申請到未必用到,講多無謂,有圖有真相

TOP

業務雖然可以辦理,但再看詳情,就話只適用於"全球通"!
zsr 發表於 2016-6-11 10:29
其實你地睇埋咁多條文做咩呢,親身試下最實際

TOP