epc又真係多咗啲師姐喎!東毛嗰版出現咗個啊

講真的!禾本來諗住出開上水都入返幾張返嚟睇睇他 ...
jbnlok 發表於 2016-12-17 19:03

好似無得只買PORT IN CARD

TOP

本帖最後由 jbnlok 於 2016-12-17 19:40 編輯
好似無得只買PORT IN CARD
貧果 發表於 2016-12-17 19:24


係喎!好似係北角先有得買喎!唔記得咗添!仲吹咗咁耐

TOP

師兄係咪因為手上有上台冧把,嚟緊驚因冇貨MNP唔到迫住要比多個月月費,所以先要買定白卡呢? ...
jbnlok 發表於 2016-12-17 12:48

OT 問: 白卡有咩用? 可以放個 number 入去?

TOP

OT 問: 白卡有咩用? 可以放個 number 入去?
martinnitram 發表於 2016-12-17 19:52



請問OT問係咩解

白卡係可以放個冧把入去禾估你意思係禾嘅意思

TOP

淘咗部 3G 手機嚟招呼張 Hello 卡:
http://www.hkepc.com/forum/viewt ... ;extra=#pid35760916

TOP

淘咗部 3G 手機嚟招呼張 Hello 卡:
wukw 發表於 2016-12-17 20:00



師兄好有老人家心啊

部機巧靚仔呢

TOP

本帖最後由 貧果 於 2016-12-18 18:20 編輯
Hello啦!又嚟  ju花開 開燦爛 嗎?

所以話你係 破壞之王 冇錯
jbnlok 發表於 2016-12-17 17:44



    跟隨C姐的指引,去了上水MNP。

去到正想按飛仔時,就有職員問有乜幫手,我隨即嚮C姐個神朵 ,個職員話吾駛按飛仔,即時埋位請我坐下。然後再問我要印卡或賓卡,我回答要賓卡,跟住佢就入房取卡,填表,影印,簽名,五分鐘辦完

由於C姐神朵関係,就即時有三合一卡
Hello.jpg

TOP

想問下有冇師兄師姐成功由聯通跨境王MNP 去hello?

TOP

跟隨C姐的指引,去了上水MNP。

去到正想按飛仔時,就有職員問有乜幫手,我隨即嚮C姐個神朵 ,個 ...
貧果 發表於 2016-12-18 16:10



    要去上水MNP, 我突然覺得俾多$20師兄袋好抵!!! (旺角交收後直踩CSL旗艦)

TOP

個官網已經寫到明冇收月費!點解唔自己去睇下? 定係唔識英文?

https://lmgtfy.com/?q=Kabayan

via HK ...
wahyan 發表於 2016-12-16 19:47


我係問有無每月行政費? 吾係問有無每月月費呀 ching.  咁又借問聲 No monthly charge 係咪即係 No administrative charge? 又係咪等如 No handling charge?  咁又會吾會有 customer service charge? 或者 mobile service license charge 呢?

forum 係 open 的. 如果閣下認為提問者無做功課, 吾值得回答/幫助, 可以置之不理. 我相信閣下都係用戶, 沒有責任回答所有人的問題吧?  好睇吾過眼 D 人係別人一問問題就認定對方無自己搵過料. 好似全世界得佢一個先識做 research 搵料咁.  不過 wahyan hing 都值得一讚, 佢係發洩完之後都有回答到我問題,  至於是否能回應到我所需要的並吾係最重要.  期待其它有經驗的網友指點.

另外我好同意一 D 重覆的提問和無建設性的討論會令有參考價價回應被沖淡, 所以對於呢個"有無做功課, 係吾係都問"的問題我就吾會再作任何回應.

TOP