我係問有無每月行政費? 吾係問有無每月月費呀 ching. 咁又借問聲 No monthly charge 係咪即係 No administrative charge? 又係咪等如 No handling charge? 咁又會吾會有 customer service charge? 或者 mobile service license charge 呢?
forum 係 open 的. 如果閣下認為提問者無做功課, 吾值得回答/幫助, 可以置之不理. 我相信閣下都係用戶, 沒有責任回答所有人的問題吧? 好睇吾過眼 D 人係別人一問問題就認定對方無自己搵過料. 好似全世界得佢一個先識做 research 搵料咁. 不過 wahyan hing 都值得一讚, 佢係發洩完之後都有回答到我問題, 至於是否能回應到我所需要的並吾係最重要. 期待其它有經驗的網友指點.
另外我好同意一 D 重覆的提問和無建設性的討論會令有參考價價回應被沖淡, 所以對於呢個"有無做功課, 係吾係都問"的問題我就吾會再作任何回應. |