其實反而想知, 當以$98月費計劃 (過了6G進入16K地獄後) 新計劃開始是會變番3.6/7.2速度重新計算FUP, 定係照 ...
Pikachu 發表於 2015-8-2 19:40
每月1號

(由 HKEPC Android 手機版 發出)

TOP

*101*9xxxxxxx*hkd#打出每次只可最多20我今日都放棄了一張4已G的舊卡試過160/100/50/30都
唔比轉 ...
tc_tc 發表於 2015-7-11 21:23


$10賣比我黎打電話去印尼  

TOP

有無師兄hemat 餘額用吾著 想轉讓? 禾接收
Pm plz  

via HKEPC Reader for Android

TOP

地獄不收.....上個月唔收,今個月都都未肯收

speedtest.jpg IMG_0850.JPG

TOP

每月1號

(由 HKEPC Android 手機版 發出)
111023 發表於 2015-8-2 20:06



    言下之意係7/16日~月尾都唔好續月費, 否則新一期的使用流量變成16K要捱到月尾,要到8/1先正常返?

你係實行FUP實施後試過咁既情況?

定係FUP是始於月費計劃開始黎計? 每月1號重生呢點, 唔攪清楚真係好易混淆同中招

大家都知姓李既生意手段喇

TOP

回覆 1444# wlmak


    Pocket Wi-Fi / 手機share ? (可以講Model no.嗎?)

另外印像記得係約6.2~6.5G咁上下就會落地獄

唔信既話可試下睇Youtube720半個鐘, 好大機會即降至128kbps (16K)

當然可能你較好彩而例外吧

TOP

用MF91,4G/3G 兩用


我上個月30G 都冇落個去,岩岩1號再RENEW 依家都未有事

回覆  wlmak


    Pocket Wi-Fi / 手機share ? (可以講Model no.嗎?)

另外印像記得係約6.2~6.5G咁上下就 ...
Pikachu 發表於 2015-8-3 09:14

TOP

用MF91,4G/3G 兩用


我上個月30G 都冇落個去,岩岩1號再RENEW 依家都未有事
wlmak 發表於 2015-8-3 09:18



恭喜您, 同時亦感激您既回覆

能夠逃出16K既魔咒

大部份人同我一樣, 過左6.2G (大約) 就即嚴重降速

TOP

另外其實諗返轉頭, 以新卡開啟月費好處係起碼多1G額外流量, 但前提下是要先用咗再開月費, 或留起到重生日(過左6G)先使用該1G, 雖然流量無變, 但速度就真係慢到叫救命, 仲要連線不穩, Google Play下載App不能連線, 到連到線後又出現網絡中斷, 再者又無續傳, …… 無了期的等, 悲哀!

TOP

我用Hehe拎黎純文字討論就算,hehe就算宜家用4g限速都會有load空氣時候,但真係好過3g

TOP