回覆 1460# zakumark


    我指係free...照睇無dingtone打比對方就要比錢

TOP

本帖最後由 jc917 於 2016-6-29 14:04 編輯

回覆 1460# zakumark


要簽到先比金幣..明白..但你都話太少...所以都係吾用住..起碼觸寶的分鐘到呢一刻都用吾晒..
吾同app都有好有吾好..揀一個自己覺得ok就好

TOP

回覆 1461# jc917

每日簽到最少可等3個金幣,簽一個月便有90個,除了回撥,還可以用數據/wifi 直撥

Screenshot_2016-06-29-13-56-08.jpg (68.56 KB)

Screenshot_2016-06-29-13-56-08.jpg

TOP

回覆 1463# zakumark


    明白..但睇完我都暫時會繼續用觸寶...謝師兄推介...觸寶一黎就700分鐘,,有排用...暫時我都滿意...到吾掂時再試dingtone... :p

TOP

今日去實名,關口果間好似執左,冇開
去左東門太陽廣場果間,等左10分鐘左右,有影印回鄉証

TOP

啱啱去大陽百貨想換三合一卡,派籌個姐姐問我拿大卡睇,一見廣州卡即話只能返廣州搞。。。

TOP

過咗今晚, 明天開始實名要影相。

TOP

過咗今晚, 明天開始實名要影相。
suiyan 發表於 2016-6-30 20:01
拎歡樂卡影相都矛用

TOP

過咗今晚, 明天開始實名要影相。
suiyan 發表於 2016-6-30 20:01

好似係暫時強國居民用聯通網上實名先要影入册相,持歡樂卡者不適用

via HKEPC Reader for Android

TOP

歡樂卡 = ?

TOP